ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חמישים גוונים של סגול

לפני שנתיים. 17 במאי 2021 בשעה 5:38

דווקא הגיל הצעיר שלו סיקרן אותי. בערך מחצית מגילי. 

הוא שלח לי תמונה שלא השאירה מקום לדמיון. גוף עדיין נערי אבל מוצק ותמונה נוספת ממוקדת באיבר שלו.אחריה עוד שלוש נוספות של שלושה איברים נוספים בגדלים שונים ובגוונים שונים.

ואז הוא מאתגר אותי, "את, החורים שלך, הגוף שלך לרשותנו לשלוש שעות שעות לעשות כרצוננו"

שנכנסתי הם כבר חיכו לי. נעלו את הדלת .

"תתפשטי ותרדי על ארבע" . הם לוקחים ממני את הבגדים ואני על הריצפה מולם. והם לא מבזבזים זמן.  שולפים את הכלים שלהם. כל חור מקבל טיפול. אחד יוצא מיד אחר נכנס. מדי פעם אחד מהם משפריץ על חלק גוף כזה או אחר, פנים, חזה ,בטן ,תחת אפילו בשיער.

הם ארבעה על שלושה חורים ככה שלכל אחד יש מנוחה מדי פעם, לי לא. גם הגמירות שלי מצטברות.

בסוף נם מחליטים "לשטוף" אותי . שוכבת בתוך האמבטיה. וכולם מרוקנים את כל השתיה שלהם עלי. הפקק סגור והנוזלים מצטברים מתחתי.

ואז המים המנקים. מים חמים לסיום. נשטפת ומתנקה. 

לפני 3 שנים. 26 בפברואר 2021 בשעה 11:16

הוא מוציא את עצמו ממני ומכניס את הזין שלו חזרה למכנסיים. אני עדיין על הריצפה מרגישה את הנוזל שלו מטפטף מתוכי. 

לאחר מספר דקות או תופס את השרשרת מושך אותי אחריו לכיוון האוטו. הוא פותח את הדלת לספסל האחורי ומורה לי להיכנס פנימה. הוא משכיב אותי על הספסל ומקפל את רגליי אחורה וקושר לי את הידיים והרגליים. מחזיר את כסוי העיניים.  אני שוכבת קשורה ועירומה על הספסל האחורי. הוא מתחיל בנסיעה חזרה . אני מרגישה את החימום באוטו שעובד ושומעת את טיפות הגשם שמתחילות ליפול על החלון. 

הנסיעה מתארכת לה ואני שומעת את הגשפ משתלב עם המוזיקה מהרדיו. 

שהוא עוצר כבר חושך לגמרי בחוץ וכביש רטוב משאריות הגשם. הוא משחרר אותי ומלווה אותי לאוטו שלי מחזיק בידיו את השמלה שלי. ליד האוטו הוא נותן לי את השמלה ואני מתלבשת. הוא פותח קצת את הרוכסן ומוציא את השדיים שלי החוצה ומוריד אותי על הברכיים. שולף את הזין שלו ובמהרה הוא חוזר לתוך הפה שלי. מזרז אותי שלא יתחיל שוב גשם. מזיין לי את הפה עד שהוא שוב מתקרב ללגמירה ואז הוא מוציא את הזין שלו ומשפריץ על השדיים שלי.  מביט באור של הרכב על השדיים שלי עם הנוזך שלו ואז מכניס אותם וסוגר עליהם את את השמלה. 

"אני רוצה שתסעי ככה עד הבית עם הנוזלים שלי על השדיים שלך ומטפטפים מהתחת שלך"

הוא נותן לי נשיקת פרידה וסוגר את הדלת. אני נוסעת חזרה הביתה בליווי הנוזלים שלו עלי ובתוכי.

לפני 3 שנים. 22 בפברואר 2021 בשעה 5:56

הוא מושך אותי בכוח לתוך המבנה הריק. אני מאחוריו על ארבע ואז הוא דוחף אותי בכוח על ריצפת הבטון הקרה. דורך על גבי להצמיד את השדיים שלי לריצפה. 

מוציא את הוו מהישבן שלי ומסיר את המצבטים. נהנה לשמוע את זעקת הכאב שלי. 

"למי את שייכת?" הוא שואל

"לך אדוני"

"בואי זונה חסרת חשיבות, את רכוש שלי, את כלום בלי אדונך"

"נכון אדוני"

 

הוא מושך אותי למעלה. מעמיד אותי על ברכי. תופס לי את השדיים. משחק בהם בכוח. עוזב אותם לרגע ואז מפליק בהם חזק. סדרה של פליקים בשני השדיים משולבים עם צביטות עזות בפיטמה מוציאים ממני עוד זעקות כאב. 

הוא שולף את הזין שלו מהמכנס ודוחף לי לפה. מזיין לי את הפה בכוח. חזק ועמוק עד שאני כמעט מקיאה. 

שוב הוא דוחף אותי לריצפה ומרים לי את התחת . ידו נחתחת על התחת שלי במכה אדירה וכואבת. הוא לא מבזבז זמן וחודר לתחת שלי. מזיין לי את התחת ומפליק בו בעוצמה תוך כדי. מסביר לי שלחור השני שלי הוא לא יכנס. לא היום. היום אין עונג, רק שירות וכאב. הוא ממשיך  עד שהוא מרוקן את עצמו לתוך התחת שלי , ממלא אותו בנוזל לבן וחם. 

לפני 3 שנים. 21 בפברואר 2021 בשעה 15:40

הדרך מתארכת לה . חוסר הוודאות והאונים גורמים חכל דקה להימשך כמו שעה. בהתחלה עוד מנסה לנחש לאיזה כיוון נוסעים אך די מהר אני מבינה שאין לי מושג היכן אנחנו. בחוץ הרוח מתגברת ועוד מעט הגשם ישטוף את הארץ אבל בתוכי כבר הסערה התחילה. 

הוא עוצר את הרכב ומשחרר אותי מהכיסא ומושך אותי החוצה. הרוח הקרה מכה בי. הוא פותח את הרוכסן ומוריד ממני באחת את השמלה שממילא לא הגנה הרבה. רוח קרה מכה בכל הגוף. הפיטמות מזדקרות ומתקשות. זה כואב. 

כיסוי העיניים מוסר ממני ובטיפות האור האחרונות אני רואה שאנחנו בקצה חורשה במקום לא ידוע. 

הוא לא מבזבז זמן. כדי "לחסוך" לי את ההליכה הלא הנוחה על העקבים המפלצתיים האלה על דרך העפר הוא מוריד אותי על ארבע.  קולר ננעל על צווארי וו מעוקל מוחדר לישבני ונקשר בחבל אל הקולר שלא יזוז. שני מצבטים מוצמדים לפיטמות ובתוספת הקור הכאב היא חד, מפלח ומיידי. הוא מצביע לי על ביתן שנמצא כ 100-150 מטר משם.  הוא אומר לי להתחיח ללכת על ארבע לכיוון הביתן בזמן שהוא נכנס לאוטו ונוסע מאחורי כשאורת המכונית מכוונים עלי. די מהר אני מבינה שההדרך הזאת לא קלה.  בעיקר כואבת. הכאב בפיטמות נהיה בלתי נסבל אך השילוב עם כאבי הברכייים והידיים מוציאים ממני קולות בכי אבל הוא מאחורי באוטו החם לא יכול לשמוע. רק אחרי דקות ארוכות אני מגיעה לרחבה לפני המבנה בכוחותי האחרונים ובדמעות.

לפני 3 שנים. 21 בפברואר 2021 בשעה 6:03

"תגיעי בזמן, הולכת להתחיל סערה הערב ואני לא אוותר לך על כלום בגלל מזג אוויר כזה או אחר"

אני מחנה את הרכב במקום שהוא אמר לי להחנות. מוציאה מהתיק את השמלה שהוא בחר. שמלה עם רוכסן לכל האורך שקל להוריד אותה.  התחתון והחזיה נשארים ברכב ואני יוצאת החוצה להמתין לו. לרגלי המגפיים עם העקב המפלצתי שהוא קנה לי במיוחד בשבילו. 22 סמ עם מנעול שמונע ממני להוריד אותם. המפתח נשאר באוטו יחד עם התחתון והחזיה.  

בחוץ רוח קרה מנשבת, עננים אפורים מכסים את השמיים ואת השמש רגע לפני שהיא שוקעת. ממתינה לו במקום המוסכם. מביטה סביב שאיש לא רואה אותי ויורדת על ברכי. רואה את הרכב שלו מתקרב ועוצר לידי. מביט בי על ברכי ליד החלון שלו. בוחן אותי לאט לאט. 

הוא מורה לי להיכנס פנימה.  מתיישבת לידו בשקט. הוא לוקח את הידיים שלי וקושר אותן מאחורי המשענת של הכיסא. בחוץ כבר דמדומים אחרונים והרגשה של סערה מתקרבת. אבל גם בתוכי הסערה מתקרבת. הוא עדיין לא אומר לי מילה ושם לי כיסוי עיניים שלא אדע איפה אני ולאן אנחנו נוסעים. 

 

לפני 3 שנים. 23 בנובמבר 2020 בשעה 9:56

אני מביטה במראה הגדולה שעל הקיר. רואה אישה אזוקה חסרת אונים. 

מסביבי הקירות מצופים בעץ שאמור לתת נופך כפרי לחדר. אבל המראה הגדולה מול המיטה רומזת על השימוש האמיתי של המקום. מכונת הקפה משמיעה רעש של עשייה.

אני עדיין מביטה במראה ורואה איך הגאג שבפיה נעוץ חזק. שדיה תלויים באוויר. זוג ידיים חופן אותם. סוטר להם בחוזקה. 

אני רואה את השוט מתנופף ונוחת על ישבנה שהופך אדום. חסרת אונים היא מייבבת בכאב. השוט ממשיך ועושה אותו דבר לשדיה ודמעות כאב זולגות מעיניה. אני רואה המבט המתחנן בעיניה. 

אני רואה איך הגאג מוסר ממנה והיא בצייתנות מענגת את אדונה איך הוא מנשק אותה לפני שהוא שופך את המטען שלו על פניה. והוא מלטף את ראשה. 

עכשיו שהיא מתכופפת לנשק את רגחיו אני מבינה שהאישה הזו זאת אני. 

ואז אני מודה לו לפני שהוא משחרר אותי ואני מתנקה ואז נשכבת לידו רק שירגיש אותי ואני אותו.

לפני 3 שנים. 23 במאי 2020 בשעה 20:06

אחרי יותר מחודשיים של קורונה שאי אפשר היה להיפגש.

אז  סוף סוף זה קרה. והוא הפתיע אותי כמו שרק הוא יודע.

אני מגיעה לחדר. הוא שולח הודעה עם הוראות: תעשי מקלחת טובה, אחרי זה תכיני לי קפה ותחכי לי על ארבע בדיוק בשעה שאמרתי.

אני מתפשטת ומקפלת את הבגדים ושמה בצד. עושה מקלחת טובה ומתמרחת בקרם גוף. ניגשת למכונה ומכינה לו כוס אספרסו ארוך. מניחה את העוס על השולחן עם עוגיה לידו כמו שהוא אוהב ונעמדת על ארבע עם הפנים למיטה. 

הדלת נפתחת, הוא נכנס. אני שומעת את צעדיו מאחורי. יש דחף לרוץ ולחבק אותו אבל אני נשארת במקום כי אני יודעת שזה מה שהוא רוצה. הוא מתיישב ליד השולחן ולוגם מהאספרסו שלו. שואל אותי לשלומי ושלום משפחתי. מין שיחת חולין על תקופת הקורונה.  

הוא מסיים את הקפה ומורה לי לעלות למיטה ולשכב על הבטן. הוא ניגש אלי ושם לי כיסוי עיניים. דקה או שתיים עוברות וטיפות חמות נוחתות על גבי. ריח נעים מופץ מהן. שתי ידיו מורחות אותי. עוד טיפות חמות ואני מבינה שזה שמן עיסוי חם. ככה הוא בחר בשבילי סשן של עיסוי ארוך ומפנק. כל פיסה ופיסה של עור, כל גופי מקבל עיסוי נעים .

בסוף הוא הוא חודר אלי ואני מקבלת אותו בהשתוקקות עזה , רוצה להרגיש אותו עוד ועוד בתוכי. הוא לא מפסיק עד שאני גומרת ונוזלת לגמרי. רק אז הוא גומר בתוכי. 

אני מחבקת אותו והוא מוריד ממני את כיסוי העיניים. אני נצמדת אליו חזק. אנחנו נכנסים יחד למקלחת ובסוף הוא מכין לשנינו קפה. 

אני נפרדת ממנו בנשיקה וכבר מחכה למפגש הבא.

לפני 4 שנים. 20 בינואר 2020 בשעה 8:28

אני שוכבת על המיטה. שתי ידי קשורות חזק לפינות המיטה. שתי רגלי פסוקות ומורמות גבוה. כל רגל נמתחת למעלה והצידה ע"י שרשרת ברזל. החורים שלי חשופים מולו. הוא לוקח גאג טבעת ושם לי בפה. מונע ממני לדבר אבל הוא יכול להכניס את האצבעות שלו או את קצה הזין שלו . 

הוא מתיישב על המיטה לידי. מעביר עלי את האצבעות שלו. מגיע אל השדיים שלי ששמוטות ותופס אותן. משחק בהן כמו בכדור ספוג. מלטף לי את הבטן. מעביר את הלשון שלו על הבטן ומנשק אותה. 

הוא משחק עם האצבעות שלו בתוכי. מיציא ממני את הרטיבות ומעביר לי לפה. אני מלקק את האצבעות שמטיילות לי בפה. הוא מחזיר אותם לכוס וממשיך לשחק איתן בתוכי. ביד השניה הוא משחק עם הפיטמות שלי. צובט ומלטף.מלטף וצובט. 

מה את חושבת? הוא שואל אותי. אני מנסה להבין את הכוונה שלו והגאג מאפשר לי רק להפיק קולות בלתי ברורים.

מה את חושבת אם בעלך היה רואה אותך ככה? עירומה וקשורה וגבר אחר משחק עושה בך כרצונו. אם הוא היה רואה את הזין שלי בכוס שלך? בפה שלך? בתחת שלך!?

מה הבוס שלך היה חושב? אחותך? זאת שיושבת בשולחן מולך? אולי הבחור הצעיר והחמוד מהקומה מתחת שכל הזמן מנסה להתחיל איתך. הרי את מודה שהוא חמוד, אבל האם את חושבת שהוא מסתכל עלייך אותו דבר אם היה יודע? אולי הוא היה נרתע ואולי דווקא הוא היה מביט בך בעיניים רעבות?

תעצמי עיניים ותדמייני את כל אלה פה עומדים וצופים בך. המומים, מתלחשים. בטח היית רוצה להיעלם באותו רגע. 

שוב הגאג מרסן אותי וחוץ מקולות לא ברורים אני לא יכולה להתבטא. הוא חודר אלי. מרגיש אותי רטובה. מזיין אותי וממשיך לקחת אותי בדמיון למסע חשיפה בלתי אפשרי. 

 

לפני 4 שנים. 28 בדצמבר 2019 בשעה 15:38

הוא אוסף אותי ברכב שלו במקום הקבוע. 

אני עולה ומתיישבת לצידו. הוא מנשק אותי ומעביר את היד עלי לוודא שאני ללא תחתון וחזיה כמו שהוא רצה. באוטו פועל חימום נעים ובחוץ יום חורפי קר. ביד אחת הוא נוהג וביד השניה משחק בתוכי. 

אני שואלת לאן אנחנו נוסעים והוא עונה לי שאני אדע מתי שאני אצטרך לדעת. אנחנו יוצאים מהעיר עד שמגיעים לדרך מטיילים שעולה לתוך היער. הוא ממשיך לתוך החורש עד שמגיעים לחניון. חניה קטנה שלידה פח אשפה ומספר שולחנות. בעונה אחרת ובשעה אחרת בטח יושבים פה מטיילים אבל בעת ערביים זאת ובמזג האויר הזה החניון נשאר נטוש למעט שנינו. 

אנחנו יוצאים החוצה עם שאריות אור אחרונות. האויר בחוץ קר והשמיים מאיימים להמטיר  עלינו גשם בכל רגע. אנחנו נעמדים בחניון. הוא מצמיד אותי אליו, מנשק אותי. אני מריחה את ריח הבושם שלו. הוא לאט לאט מוריד ממני את החולצה ומשאיר לרוח הקרה להכאיב לפיטמות החשופות שלי. ידו מורידה אותי אל הקרקע ואני על הברכיים לפניו. מצמיד אותי אל המפשעה שלו. אני פותחת את המכנס שלו, מסיטה את התחתון ושולפת את הזין שלו. מעבירה לשון ארוכה מבסיס הביצים ולאורך הזין הזקור שלו. למרות הקור העז אני ממשיכה ולוקחת אותו בפה שלי.  טיפות קטנות מתחילות לרדת ואני מגבירה את הקצב. אני ממשיכה עד שאני מרגישה איך הוא גומר בתוכי ולוחץ עד שהוא מסיים ומוודא שאף טיפה לא בוזבזה.

הוא מרים אותי ומושך את החצאית שלי למטה. מצמיד אותי עירומה אליו. חום גופו מול הרוח הקפואה עם טיפות הגשם המתגברות. הוא מוליך אותי לאורך החניון ומצמיד אותי לשלט גופי החשוף נוגע בברזל הקר. הוא שולף משהו מתוך הכיס. לפני שאני מבינה אני אזוקה לשלט שנטוע היטב בתוך האדמה. 

בחוץ כבר חושך והוא נכנס לתוך האוטו. מפעיל את המנוע ומפעיל את האורות ישירות עלי. גשם מתחיל לרדת לאט לאט הוא מתחזק. כל טיפה מתחילה להרגיש כמו נעיצת סכין. הכאב בפיטמות מתחיל להיות בלתי נסבל גם האצבעות בידיים וברגליים מתחילות לכאוב. אני מתחילה לבכות ולהתחנן אבל יודעת שזה נבלע ברעש הגשם. הדקות עוברות וכל אחת מרגישה כמו שעה. 

כעבור מספר דקות יש הפוגה בגשם. הוא ניגש אלי ומשחרר אותי. באוטו מחכה לי מגבת ובגדים יבשים. הוא מלטף ומלביש אותי ומגיש לי כוס קפה חמה. מנשק אותי שוב בתוך האוטו החם והנעים. הדרך חזרה עוברת מהר עם שיחה נעימה. 

לפני שאני יורדת מהאוטו הוא מנשק אותי שוב ואומר לי שהייתי נהדרת ופעם הבאה יהיה לי הרבה יותר חם ולוהט...

לפני 4 שנים. 26 בדצמבר 2019 בשעה 9:54

יש לו שוטים מסוגים שונים, פלוגרים, מחבטים ועוד כל מיני אביזרים שמאדימים את התחת וחלקים נוספים.

אבל הוא הכי אוהב את החגורה. זה נראה לו הכי אותנטי שיש. הטקס הזה שהוא מוריד לאט לאט את החגורה. שולף אותה מתוך המכנס.  מוציא מתוך לולאה ועוד לולאה. מחזיק אותה ביד. מרגיש אותה בידו. מקפל לשתיים ובודק על כף ידו הפנויה.

אז ורק אז כשהוא מרגיש שהיא הופכת חלק ממנו הוא מניף אותה על התחת שלי . 

כי בשבילו הקול של ההצלפה הוא כמו מוזיקה .