סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

משחקים אסורים

מעת לעת ישנם רגעים שבהם אני מוכרחה ממש לצאת לשחק.
זה כמו עם כלב שובב שרוצה לצאת להשתובב.
יש גבול לכמה שאפשר להתעלם מהנביחות והגירודים על דלת הכניסה, באיזשהוא שלב אתה חייב להוציא את החיה החוצה.
אני אשחרר את החיה שבי.
לפני 7 שנים. 9 בנובמבר 2016 בשעה 7:40

האמת שמעולם לא חשבתי שנהיה כל כך קרובים.

הייתי כל כך מאוהבת בך בסתר, כמו כל הבנות בבית ספר. לא היה אפשר שלא לאהוב אותך... הכי יפה, הכי מוצלח והכי חכם. ולא ידעת בכלל איך אני מרגישה וגם בכלל לא הסתכלת לכיוון שלי. אולי בצדק, הייתי סתם גורה קטנה עם ציצים קטנים וגשר בשיניים.

כל כך שמחתי שאמא שלך התאהבה באבא שלי, וכשעברנו לגור כולנו באותו בית הייתי כל כך מאושרת. כל הבנות בכיתה שלי קינאו בי על זה שאני אהיה לידך.

אבל גם כשישנו בחדרים סמוכים וישבנו אחד ליד השני בארוחת ערב, גם אז לא התייחסת אלי. הסתכלת אלי כמו יצור... ובצדק!!! מעולם לא הגעתי לקרסוליים של החברות שהיית מביא הביתה. הן היו מדהימות.

אני לא אשכח את הפעם ההיא שגילית שאני מציצה לך ולחברות שלך. נהגתי להציץ לכם דרך החור של המנעול. הייתי יושבת בשקט ומסתכלת איך אתם מזדיינים. וכשהיית לבד, אהבתי להסתכל איך אתה מאונן על המיטה ומורח את השפיך על הסדינים. הייתי מציצה ואחר כך הייתי חוזרת למיטה שלי ומאוננת. 

והגיע יום אחד שכבר לא יכולתי להתאפק. הייתי חייבת להכנס לחדר שלך ולהריח את המצעים שלך, להריח את השפיך ואת הריח של חברה שלך. ובאמת שזה היה מטופש להניח שכבר יצאת לבית ספר בלי לבדוק את זה. אבל בדיעבד אני לא מתחרטת על מה שקרה. אני לא מתחרטת ששכבתי על המיטה שלך על הבטן ואוננתי, הסנפתי את הריח שלך וזה הטריף אותי. שכבתי על המיטה בגופיה בלבד ואוננתי מאושרת , הייתי כאילו אחוזת דיבוק ואז נכנסת לחדר והתחרפנת. קפצת על המיטה והבאת לי כמה סטירות לחי חזקות, ואז סובבת אותי על הבטן ודרכת לי על הראש והתחלת להצליף לי בישבן. כעסת נורא וצעקת, ואני סיפרתי לך שאני מציצה לך כבר תקופה ושהייתי חייבת להריח את המצעים שלך.  בכיתי וביקשתי סליחה.... וזה לא עזר. קראת לי כלבה טיפשה וצעקת עלי שאני מגעילה  אותך מאוד במיוחד בגלל שאני לא מגלחת את הכוס. אז הבטחתי לך שאגלח ברגע שתעזוב אותי. אז חייכת כמו פסיכי וגררת אותי לשירותים  והתחלת לגלח לי את הכוס. אני רעדתי תוך כדי שגילחת לי, לא יכולתי להפסיק לבכות. ואתה המשכת לסטור לי ולקרוא לי כלבה מגעילה. וכשסיימת, הכוס היה חלק. נראית מרוצה מעצמך... אמרת לי שמהיום תבוא לבדוק פעם בשבוע איך הכוס נראה.   ואם זה לא יהיה חלק אז תעניש אותי.

גם ככה מאז אותו מקרה הפכתי להיות כלבת השעשועים שלך. היית סוטר, צובט, מצליף ומכאיב בכל דרך אפשרית. התנהגת אלי בצורה כל כך שונה מהדרך שבה התנהגת לחברות שלך. אבל סוף סוף התייחסת ... ואני הייתי צמאה לכל מגע שלך. אהבתי להרגיש את גופי הכאוב אחרי מעלליך... הייתי שוכבת במיטה ומאוננת אחרי כל פעם שהיית מכאיב לי.

היית עוקב אחרי, לא נתת לי להתקרב לבנים אחרים. היית אומר לי שאף בן לא יגע באחותו הקטנה ללא אישורו.  ואם רק היית רואה אותי מדברת עם מישהו היית משתגע. היית מעניש אותי.... היתה לך נעל קבועה שאהבת להשתמש על הישבן שלי. ואני אהבתי את התחושה של העור השורף של אחרי העונש.

עכשיו אתה רחוק מהבית, בעניינים שלך. אני כל כך מתגעגעת למגע שלך ואני חושבת  עליך המון. מחכה שתחזור....  אני כל כך מטורפת עליך.... תחזור כבר!!!

 

שולמית ש - וואו.
מצד אחד שולחת לך חיבוק ענקי אולי הוא יעזור.
מצד שני כואבת איתך שלא לא כאן לידך.
לפני 7 שנים
שולמית ש - וואו.
מצד אחד שולחת לך חיבוק ענקי אולי הוא יעזור.
מצד שני כואבת איתך שלא לא כאן לידך.
לפני 7 שנים
אייל121​(שולט) - מיוחדת שלי
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י