ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

משחקים אסורים

מעת לעת ישנם רגעים שבהם אני מוכרחה ממש לצאת לשחק.
זה כמו עם כלב שובב שרוצה לצאת להשתובב.
יש גבול לכמה שאפשר להתעלם מהנביחות והגירודים על דלת הכניסה, באיזשהוא שלב אתה חייב להוציא את החיה החוצה.
אני אשחרר את החיה שבי.
לפני 7 שנים. 3 בינואר 2017 בשעה 10:52

אני אוהבת את המנטליות של הגרמנים בכל מה שקשור להתערטלות במקומות ציבורים. הם מתפשטים ללא היסוס בחוף הים, בספא, נכנסים בעירום לסאונה.... 

אז בטיול האחרון בגרמניה הייתי חייבת לכבד את המסורת המקומית. ביקרתי במלון ספא מפואר. היה שם מתחם סאונות וג׳קוזי בכל מיני טמפרטורות. במתחם היתה גם פינת מנוחה שיעודה כנראה ״מנוחה״ אחרי הסיבוב בסאונה ובג׳קוזי. 

אז כמובן שנפטרתי במהירות מהבגדים שנכנסתי למתחם ולקחתי מגבת להתעטף בה. לשמחתי המתחם לא היה שומם, היו שני גברים בגקוזי. אמרתי להם בנימוס שלום והתקדמתי לסאונה ואז קלטתי שהם מחזיקים ידיים.... שיט!!! חרא!!! אין לי מזל!!!! הומואים!!!!

פרשתי את המגבת בסאונה ושכבתי לי בכיף. התענגתי על החום, נהנתי להסתכל איך אני מתרטבת מזיעה והתחלתי ללטף את עצמי. ואחרי דקה של ליטופים עצמיים בכל הגוף מצאתי את עצמי מפושקת רגליים על המגבת בתוך הסאונה, מאוננת בנמרצות. הייתי המומה מעצמי, בלחץ שכל רגע יכול להכנס מישהו אבל יכולתי להפסיק עד שגמרתי. הייתי מאושרת!!! יצאתי מהסאונה שעל פני מרוח חיוך מטומטם. המתחם היה ריק, ההומואים הלכו, פינו לי את הגקוזי אז נכנסתי. וגם שם המשכתי לאונן... דחפתי אצבעות והתענגתי על הזרמים שיצאו מחורים שונים בתוך הג׳קוזי.

אחרי כל זה הייתי חייבת להירגע קצת.... הייתי בהלם מעצמי... איך העזתי לאונן במקום ציבורי. נשכבתי על אחת המיטות בפינת המנוחה והמשכתי לאונן.... האמת שפחדתי שכל רגע אחד האורחים במלון יכנס כדי להשתמש בספא וימצא אותי מאוננת. אבל הריגוש מהמעשה האסור כביכול והסיכון בזה שמישהו יכול לתפוס הטריפו אותי וחירמנו אותי נורא. אז שכבתי לי על המיטה ערומה עם כוס נוטף ואוננתי במרץ עד שגמרתי מספר פעמים. 

לפעמים אני תוהה האם היו מצלמות נסתרות בספא ההוא...ואם היו, אז אני מקווה שזה צילם הכל !!!! כדי שיאוננו עלי הרבה !!!!

נמשל​(נשלט) - אהבתי מאוד מאוד!
לפני 7 שנים
סינגל שייקר - תודה
אני עוד חושבת באיזה מקום ציבורי יהיה הכי נכון לאונן פעם הבאה. אני לא יודעת אם זה יהיה כזה מרגש כמו בפעם ההיא
לפני 7 שנים
שבי על פני​(אחר) - הכי יפה להאבק עם בחורה ולגמור עליה
לפני 7 שנים
mister blake​(אחר) - חולה על האי שפיות שלך
לפני 7 שנים
אלפא-בטא​(מזוכיסט){נשלט} - סינגלית! :-)))))))
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י