אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

משחקים אסורים

מעת לעת ישנם רגעים שבהם אני מוכרחה ממש לצאת לשחק.
זה כמו עם כלב שובב שרוצה לצאת להשתובב.
יש גבול לכמה שאפשר להתעלם מהנביחות והגירודים על דלת הכניסה, באיזשהוא שלב אתה חייב להוציא את החיה החוצה.
אני אשחרר את החיה שבי.
לפני 7 שנים. 2 בפברואר 2017 בשעה 21:07

המקלחת בבית חולים זה מקום מיוחד!!! אין לכם מושג מה קורה שם...

המקרה הראשון שהיה לי במקלחת היה מטופל אחרי ניתוח. גבר דתי, יחסית די צעיר שהגיע לניתוח בטן גדול. הוא היה מבוהל מאוד מהמצב וגם אשתו, שלא ידעה איך לעכל את מצב בעלה. 

אחרי הניתוח הוא נשאר מאושפז קצת יותר משבוע. והוא היה ממש מסכן ומדוכא. 

ריחמתי עליו מאוד. ומעבר לטיפול בו דאגתי גם להקדיש לו זמן לשיחות עידוד ושיחות חולין. גם עזרתי לו להתקלח כי הוא ממש היה חלש. 

וככה עבר לו השבוע הראשון, שבו עבדתי רק בבקרים וראיתי את המטופל הזה כל בוקר. ואחרי השבוע הזה יצא לי לעבוד ערב. אז הגעתי ברבע לשלוש כדי לדבר עם האחות שהיתה לפני והיא סיפרה לי שהחולה שלי סירב להתקלח הבוקר... ולמה?!?!?!? מסתבר שהוא שאל את הבנות איפה אני והן סיפרו לו שאני עושה ערב וכשאישתו אמרה לו שהיא תעזור לו להתקלח אז הוא לא רצה שהיא תקלח אותו...הוא אמר לה שהוא רוצה להתקלח בערב. הוא חיכה לי!!!! הוא רצה שאקלח אותו!!!

זה עיצבן אותי... אבל ריחמתי עליו.... הכלב המסכן והחולה הזה רצה שאטפל בו.... אז טיפלתי!!!

עזרתי לו לארגן את הדברים למקלחת ושאלתי אותו למה הוא לא מתגלח. אז הוא התחיל לגמגם ואמר בסוף שאם אני לא אוהבת זקנים ושפמים אז הוא יתגלח בשבילי. אמרתי לו שהוא מתוק!!! לא???

נכנסו למקלחת ועזרתי לו להסתבן, בגב וסביב הצלקת והחורים של הצינורות שיצאו מגופו שאליהן היו מחוברים נקזים שקופים עם נוזל דמי ומגעיל. ואז הוא שאל אותי מתי אני אגלח אותו.... אז חייכתי לעצמי ולקחתי את הסכין גילוח ואת הקצף והסטתי את המים לכיוון אחר. מילאתי את היד בקצף וראיתי אותו מתכונן לקבל כמות קצף על הפרצוף. אבל היד שלי נחתה לו על הביצים והוא הסתכל עלי עם עיניים פעורות והמומות. חייכתי והתחלתי להוריד את השערות מהביצים. הזין עמד לו והוא היה קטן.... צחקתי עליו כמה שהזין שלו קטן וזה חירמן אותו כל כך. זה היה נראה כאילו שאם כל נגיעה שלי עם הסכין גילוח הוא תכף משפריץ. כשסיימתי הוא ביקש רשות לגמור וכמובן שלא הרשתי לו. אמרתי לו שאני מאשרת לו לגמור אך ורק במיטה שלו כשהוילון של הפינה שלו סגור.  כמובן שגם גילחתי לו את הזקן ועזרתי לו להתלבש. הוא היה מיוחם ורצה להגיע למיטה וכעס עלי שאני מעכבת אותו פתאום... הוא לא הבין למה פתאום בא לי להשקיע בו... הוא שאל אותי למה אני מורחת קרמים ומסרקת אותו ומלבישה אותו לאט והוא רק רוצה להגיע למיטה. קראתי לו חצוף וסטרתי לו קלות בלחי... נכון לא התאפקתי....אבל אהבתי לשחק בצעצוע שלי.

אחרי שהובלתי אותו למיטה לא שמעתי ממנו כל הערב. רק בלילה כשחילקתי תרופות... הוא היה ממש עסוק!!!

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י