סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

משחקים אסורים

מעת לעת ישנם רגעים שבהם אני מוכרחה ממש לצאת לשחק.
זה כמו עם כלב שובב שרוצה לצאת להשתובב.
יש גבול לכמה שאפשר להתעלם מהנביחות והגירודים על דלת הכניסה, באיזשהוא שלב אתה חייב להוציא את החיה החוצה.
אני אשחרר את החיה שבי.
לפני 7 שנים. 8 בפברואר 2017 בשעה 20:24

התקרית הזאת במקלחת התרחשה במחלקה אחרת....

הייתי די צעירה... די נאיבית !!! טיפשונת שכזאת. מתוקה, שמתאהבת בקלות.

זה היה לילה כזה סגרירי והדקות הזדחלו להן. התחלתי לנקר בעמדת האחיות ואז מישהו מחדר 7 צילצל בפעמון. ידעתי מי מצלצל, חתיך מרוסק שעבר תאונת אופניים קשה מאוד. זאת הפעם הראשונה שהתאהבתי קצת בחולה. הוא היה מאושפז תקופה די ארוכה ויצא לי לשוחח איתו המון על נושאים אינטימיים שלא דיברתי עליהם עם אף אחד.ניסיתי להדחיק את הרגשות שהתעוררו בי כלפיו אבל לא יכולתי. האמת שהשתוקקתי אליו נורא... הרגשתי מטופשת שכזאת, ילדה קטנה שמתאהבת והוא.... גבר בגיל של אבא שלי!!! הוא צלצל בפעמון ואני חששתי לגשת... הכוס שלי בער!!!

נכנסתי, והוא שכב לו על המיטה כאוב נורא... עם חולצת הכפתורים של בית החולים פתוחה והחזה השרירי והחלק שלו חשוף. הוא חייך ואני נמסתי... שאלתי אותו במה אני יכולה לעזור... אז הוא ביקש בקבוק לעשות פיפי כי הוא לא יכל כמעט לזוז מהמיטה מרוב שברים וכאב. הבאתי לו את הבקבוק ואחרי שסיים התחלנו לדבר... אני עמדתי ליד המיטה לידו והוא הזמין אותי לשבת לידו על המיטה... התיישבתי לידו. הכוס שלי נטף... ניסיתי להתרכז בשיחה איתו ולא להסגיר כמה שאני מיוחמת.  אבל הוא ידע לנווט אותי ובמהירות הגענו לנושא הכאוב שבעלי לא מזיין אותי ולא יורד לי. התחלתי לבכות והוא חיבק אותי. העור שלו היה כל כך חלק ונעים... ליטפתי לו את החזה ואת הגב והתחלתי להתנשק איתו. ואז עצרתי את עצמי מבוהלת מהמעשה... עם דמעות בעיניים וניסיתי להתרחק. הוא ליטף אותי ברוך ואמר לי שהוא מת ללקק לי את הכוס. הוא המשיך לנשק וללקק לי את השפתיים ואמר לי שהוא שאני מגורה ושהוא מת ללקק לי את הכוס עכשיו !!! בשרותים!!! בכיסא גלגלים בשרותים

ייבבתי כמו חיה מיוחמת כי כבר לא יכולתי להחביא את זה. הוא הטריף אותי... המגע שלו, הריח שלו והנשיקות...רק הוא יודע לנשק בצורה כזאת מושלמת.

שאלתי אותו איך בדיוק אני יכולה להיעלם לסקס ספונטני שכזה איתו...? בשרותים של הבית חולים? אז הוא אמר ללכת להביא כסא גלגלים, עכשיו!!!!  ולהגיד לאחיות האחרות שאני נמצאת בשרותים איתו ושיש לו עצירות קשה והוא חייב שאני אעזור לו.

רצתי להביא כסא גלגלים, התחתונים שלי היו ספוגים במיצי כוס .

עזרתי לו לעבור בזהירות מהמיטה לכסא והוא נאנח מכאבים כשעבר... כי הוא היה כל כך שבור.

נכנסנו לשירותים ונעלנו את הדלת. הורדתי את המכנס והתחתון והתיישבתי על הכיור. הלשון שלו הטריפה אותי... הוא ינק בשקיקה את מיצי הכוס שלי ובעודו יושב על כסא הגלגלים, הוציא את הזין ושפשף....יד אחת על הזין והיד השניה בתוך הכוס שלי.... הוא זיין אותי עם שלוש אצבעות וינק את הדגדגן ואני החנקתי יללות של כלבה מיוחמת. אחרי שגמרתי כל כך הרבה פעמים מצצתי לו את הזין...פחות מדקה הוא התיז לי בפה כמות זרע אדירה שאגר במהלך כל האשפוז. הוא היה מיוחם והיה צריך אחות זונה.

כשנרגענו לקחתי אותו בכיסא גלגלים שלו בחזרה למיטה. 

הבאתי לו פרקוסט וחיבקתי אותו עד שנרדם.

הסתכלתי עליו ולחשתי לו: סקסי שלי....אהוב פצוע שלי....אני האחות שמטפלת בך .... אני הזונה שלך.

 

סינגל שייקר - תודה...
התאהבתי בו כל כך...
לפני 7 שנים
שולט וג'נטלמן - בא לי להיות חולה :)
לפני 7 שנים
פוסי אס​(נשלט) - מטריף
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י