אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

משחקים אסורים

מעת לעת ישנם רגעים שבהם אני מוכרחה ממש לצאת לשחק.
זה כמו עם כלב שובב שרוצה לצאת להשתובב.
יש גבול לכמה שאפשר להתעלם מהנביחות והגירודים על דלת הכניסה, באיזשהוא שלב אתה חייב להוציא את החיה החוצה.
אני אשחרר את החיה שבי.
לפני 7 שנים. 11 בפברואר 2017 בשעה 20:58

האמת שהמקרה הנוסף הזה שקרה לי במקלחת בבית חולים עלול להגעיל חלק מכם... אבל לא איכפת לי!!!!

זה קרה לי לפני כמה שנים באיזה בוקר ביום שבת בבית חולים. המחלקה היתה די נוחה. התחלתי בוקר שגרתי, חילקתי תרופות... וידאתי שהחולים שלי הולכים להתקלח ואז אחד מהמטופלים עשה לי את הבוקר.

גבר בן 40 שעבר תאונת דרכים לפני חודש וריסק לעצמו את הרגל והיתה לו פגיעה בגב. ועכשיו הגיע לעשות איזה ניתוח טחורים בפי הטבעת בתחילת השבוע. לא יודעת למה לעזאזל הרופא דווקא בבוקר שלי רשם הוראה לעשות למטופל חוקן. הניתוח ביום שני... יש לנו עוד זמן לחוקן הזה!!!! החולה ראה אותי בבוקר, ולפני שאמרתי לו שלום אז הוא אמר לי שהוא חייב חוקן....ואני אמרתי לעצמי בלב... רוצה חוקן??? האחות סינגל שייקר תעשה לך חוקן!!!

כשסיימתי עם חלוקת התרופות ניגשתי לחולה והסברתי לו שאם הוא רוצה ללכת להתפנות בשרותים הוא חייב לקרוא לי כי הרגל שלו מרוסקת ואני מפחדת שיפול לי בדרך. אז הוא התחיל להביע חשש שיברח לו כשיהיה בדרך מהמיטה לשירותים . אז הרגעתי אותו... ואמרתי לו שזה בסדר לגמרי להרגיש ככה ואם הוא ממש חושש אני יכולה לשים לי חיתול כדי שאם קורה משהו זה לא ינזל על הרצפה.

אז הוא צחק על עניין החיתול... ואמר לי שהוא ירגיש כמו תינוק אבל זה לא איכפת לו...היה בזה משהו מחרמן. זה הדליק אותי המחשבה שאני מתייחסת למישהו ככה כמו תינוק, אבל כמובן שלא הראתי לו כלום. לראות גבר גדול מושפל עם חיתול שיונק את השדיים שלי כמו תינוק.... לא כל אחד יבין אותי....

ניגשתי לעניינים, הכנתי את כל מה שאני צריכה לחוקן וניגשתי לחולה שלי. הוא חיכה לי במיטה, כשהגעתי מיד הוריד את מכנסי הפיג׳מה של הבית חולים. ועיני ישר נחתו על איבר מינו, גדול ורפוי. זה תמיד קורה לי, לא משנה מהו גיל החולה (יכול להיות בן 80 פלוס), מגדר או מצב ההכרה, אני חייבת להציץ על הזין של אותו מטופל, ואז אני מסתכלת על האיבר הרפוי ומנסה לדמיין איך הוא נראה במלוא הדרו....   

החדרתי בעדינות את קצה המזרק לפי הטבעת והחדרתי את החומר. סגרתי את החיתול למבוגרים והוא חייך אלי חיוך מבויש. ליטפתי את ידו וחייכתי אליו בהבנה והשארתי אותו במיטה והנחתי אותו לקרוא לי כשירצה לשירותים .

תוך עשר דקות הוא קרה לי והלכנו ביחד לשירותים. הורדתי לו את הטיטול והוא ביקש ממני להשאר כי יש לו פתאום סחרחורת והוא פחד ליפול.... וזה היה ממש מבאס להשאר איתו בזמן שהוא מחרבן ואפילו די מגעיל ומסריח , ממש דוחה. אבל זה בא כחלק מהתפקיד לפעמים.

אז הוא יושב ומחרבן ומסתכל עלי ואני עומדת בתוך השרותים, נשענת על הדלת.  ופתאום אני קולטת שתוך כדי מאמץ שהוא מחרבן הזין שלו עומד בטירוף. הסתכלתי מהופנטת כי היה לו זין ממש גדול!!! ההוא קלט אותי ואמר לי שהוא מת לגמור בזמן שהוא מחרבן. אז אמרתי לו שיגמור בכיף ואני רוצה להסתכל. אז אחרי דקה של שפשוף זין אינטנסיבי הוא התיז מטח זרע עצום על הרצפה. ואז ביקש ממני לנגב לו את התחת. כי הוא לא יכל בגלל מה שהיה לו בתאונת דרכים. אז ניגבתי לו ביסודיות ובעדינות רבה.

אמרתי לו שזה כיף לי לטפל בו ככה והוא חייך... הוא הבין כמה שאני פסיכית....

one side - אחד המחרמנים נשמע משהו שאני הולך לעשות מעניין מי תטפל בי :] BIG LIKE
לפני 7 שנים
שבי על פני​(אחר) - חרבון נעים
לפני 7 שנים
רגעים של בריחה​(אחר) - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 7 שנים
רגעים של בריחה​(אחר) - מעניין עניין החיתולים....
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י