אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

משחקים אסורים

מעת לעת ישנם רגעים שבהם אני מוכרחה ממש לצאת לשחק.
זה כמו עם כלב שובב שרוצה לצאת להשתובב.
יש גבול לכמה שאפשר להתעלם מהנביחות והגירודים על דלת הכניסה, באיזשהוא שלב אתה חייב להוציא את החיה החוצה.
אני אשחרר את החיה שבי.
לפני 7 שנים. 21 בפברואר 2017 בשעה 14:40

 בעלי היקר והאהוב, כשאני דופקת אותך בעמידה עולות לי שאלות שאני יודעת שאם אשאל לא אקבל היום תשובה.

הייתי רוצה לדעת מה פשר הנשיקות מלאות התשוקה שאתה מנשק אותי כשאני מלבישה על עצמי את הסטראפון. אני מתחככת בך עם הזין שלי, לפי המשחק שאתה אוהב.... אנחנו קוראים לזה בולבול על בולבול. הזין שלך עומד בטירוף ככה ואתה מנשק אותי בלהט. אתה לא מנשק אותי ככה אף פעם!!!למה???? הנשיקות האלה נועדו רק למשחק הבולבולים? שפשוף הבולבולים אחד בשני....

ואז כשאני חודרת אליך בעמידה ומזיינת אותך אתה נטרף ומתאפק שלא לגמור מהר... ואני המומה ממשיכה לזיין אותך ומצחקקת, מנותקת לגמרי מהסיטואציה כאילו השארתי טייס אוטומטי בתוך הגוף שלי בזמן שאני צוללת למחשבות. ואני חושבת... ונזכרת בכל הפעמים שהזדיינתי לי עם אחרים בשרותים הציבוריים, או בשמורות טבע בעמידה. ואני נזכרת כמה שזה קל ופשוט להזדיין בעמידה ככה באמצע היום על הדרך. אני גם כזאת זונה, מזדיינת לי בדרכים..ואני לא מצליחה להתאפק בזמן שאני דופקת אותך ולוחשת לך באוזן...: ״ככה אתה מזדיין בחוץ? ככה אחרים דופקים אותך? בעמידה? בחוץ? באמצע היום? ואתה כמובן מכחיש הכל!!!

אני שואלת אותך את השאלות האלה בזמן שאני מזיינת אותך... וזה רק מחרמן אותך יותר ויותר... ואני מרגישה כאילו התפוצצה בתוכי ציסטה מוגלתית מלאה ברעל שצריך לצאת החוצה.

אני קוראת לך זונת תחת... מקללת ומזיינת אותך בעוצמה ... מקפצת לי על התחת שלך בטירוף עד שאתה מתפרק וכל הזרע נמרח על הרצפה בחדר שלנו.

וכשכל זה נגמר אתה הולך לאכוך משהו במטבח... קצת נבוך

ואני עדיין במצב של טייס אוטומטי, ממשיכה לחשוב....

 

הרכוש שלך א - הלוואי עלי אישה כמוך(:
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י