צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

MY Passenger

לפני 9 שנים. 9 בספטמבר 2015 בשעה 15:54

השעה אחת עשרה בלילה,  שוכב במיטה  שוב.. זה אותו רעב שוב...  זה אותה הרגשה

הדבר הארור שמכרסם אותי מבפנים.

הרצון לקרוע לרסק לפרק לבלוע את כל מה שמסביבי ולהשאיר  רק הריסות של אנחות של תשוקה של כאב בלתי פוסק  שמתמשך עד הרגע של הדממה.

מתהפך מצד לצד לא יודע מה לעשות עם ההרגשה  פתאום מקבל שיחה .  הזאב שבי מתעורר לתחייה זה הרגע זה השנייה  שכל הרצונות   כל המחשבות כבר לא ישארו בגדר מחשבה   ברקע מתנגן הצלצול המוכר של הידידה הזאב שבי נרגע לא בגלל תשוקה.

סתם לשבת על שיחה להעביר תזמו להרגיע תמחשבה .

הציעה ללכת לפאב בכפר סבא לשבת על בירה  היא ו- 2 חברותיה . 

 שתיים עשרה בלילה יושב בפאב  אני ועוד 3 בנות כל אחת יותר יפה מהשנייה ושאני אומר יותר יפה מהשנייה זה בלשון המעטה  ,

כל אחת בין 1.70 ל 1.60 כן רזות ,יפות,  דאבל די ,  קנאה של כל בחורה  וחלום של כל גבר בסביבה  .

לבושות בחצאיות קצרות  מוכנות למסיבה לחגוג עד הבוקר ולהנות מכל דקה .

יושבים שותים מדברים אין תוכן, רק שיחה. מה קורה ?  מה נשמע?  מה נעשה אחרי הסגירה ?  אחת מהם הציעה בלחישה אולי נשב אצלי נעשה מסיבה . שואל מה הכוונה מסיבה ?  עונה בחיוך זדוני שלא מרגש אותי טיפה,   3 על אחד נשמע אחלה התחלה 😄  [צחקוקים ברקע ]

באותו רגע עולה לי התחושה FUCK הזאב שבי לא מעוניין אפילו טיפה ?

משלם תחשבון מודה להם על ההצעה אני עייף נורא ואין לי כוח אליהם יותר אפילו טיפה .  הולך הביתה לשכב במיטה 

והזאב שבי מתעורר שוב לתחייה,  חושב על ההרגשה מה הייתי עושה לאחת שמתאימה אז זה המחשבה אולי היא טיפה סוטה אבל אותי היא מרגשת מכל השלושה.

 

יושבת בחדר על הכסא בפינה  לבושה  BLACK AND WHITE עם עקביים לבנים שנותנים לה עוד הגבהה כן היא נמוכה אבל בגובה המושלם לכל תנוחה. לזרוק אותה על המיטה  להגיד לה קומי ותפשטי את עדיין לא ראויה , להעמיד אותה במרכז החדר ממש ליד המיטה לשים לה כיסוי עיניים ולתת לה להרגיש את הסביבה למחוץ לה תחזה כמו כדור פלסטיק ולצבוט לה תפיטמה  ולתת מכה קלה .  היד  האחרת מפשקת אותה מאחור. קצה אצבע נשלחת, מלטפת לה את פתח הכוס  ולתת לה לחישה תנשמי נסיכה זה רק ההתחלה 

להרגיש עד כמה היא רטובה כל כך צמאה למגע  כאב ועונג שמתאחדים באותה שנייה . לחפור בתוכה פותח אותה לרווחה  מענה אותה למשך שעה מחכה לרגע שהיא תתחנן לעבור לשלב הבא .

לתפוס אותה בגרון חניקה קלה לתת לה למצוץ כל סנטימר בתוך גרונה לשמוע אותה נחנקת בזמן שאני תופס את שיערה  לראות אותה בוכה בזמן שהיא נחקנת מהנאה , להושיב אותה על ברכיי חשופה כנועה בזמן שהיא מטפטפת לי על הריצפה  להרים תיד הענקית  ולהצליף  בה במשך זמן מה  ללא הפסק עד שהיא תאבד תתחושה . צד ימין צד שמאל חזק מהיר שורף כואב  מדהים  אקסזטה של חושים מתאחדים בכל מכה לשמוע אותה אומרת עוד בבקשה... :[.  לתת לה סטירה עם היד המעליבה היא תבין תמסר היא לא תוציא עוד מילה .  להקים אותה ממני  ערומה כביום היולדה על ארבע על העקבים קדימה תעלי על המיטה  ניגש לשידה מוציא תשוט שמיועד רק בשבילה  כן היא יודעת מה המטרה הבאה  מחייכת בתאווה בקצה של הפינה  . מלטף הצלפה מלטף הצלפה !!! רואה תשוט מקבל צורה על בשרה כן זה מדליק אותי  איך שהשוט מקבל תצורה.   קטנה שברירית כל כך כנועה ואז  לעמוד מולה עם חיוך של בן זונה  ולומר.

זו רק ההתחלה...   

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י