לפני 11 שנים. יום שלישי, 13 באוקטובר 2015 בשעה 6:57
עשיתי עכשיו בדיקת משטח גרון, אחרי הבדיקה האחות אומרת לי "וואו הגבת לזה ממש טוב יחסית למה שהיה לנו פה ביום"
אז מי אמר שאני לא משתפרת? 😉
עשיתי עכשיו בדיקת משטח גרון, אחרי הבדיקה האחות אומרת לי "וואו הגבת לזה ממש טוב יחסית למה שהיה לנו פה ביום"
אז מי אמר שאני לא משתפרת? 😉