בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Hidden Passion

כל יום מתה מחדש ונולדת מחדש בשביל התשוקה הנכספת...
לפני 8 שנים. 31 באוקטובר 2015 בשעה 14:01

אתה גבוה וחזק ואף על פי שאני גבוהה אתה עדיין גורם לי להרגיש קטנה לידך. הראש שלי מושפל בהכנעה, אתה מרים לי את הסנטר ובוחן אותי טוב טוב. מדביק לי נשיקה שלוקחת לי את כל האוויר מהריאות. אני אוהבת את ריח הגוף שלך, ריח של נקי מעורבב עם הריח המיוחד שלך והטעם שלך.. אני יכולה להתנשק אתך שעות בלי להפסיק!

אתה מרים אותי על שתי ידיים כשהרגליים שלי כרוכות סביב המותן שלך ומצמיד אותי עם הגב לקיר.  הידיים שלי עוטפות אותך, האצבעות שלי פולשות ועוברות בינות שיער ראשך ומעבירות בכולך צמרמורות. אני מורידה יד אחת למטה מרגישה את הזין הזקור שלך ומכוונת אותך לתוכי לתוך החום והרטיבות שמחכים רק לך. אני רוכבת עליך בפראות בלי מעצורים רוצה אותך עמוק יותר ויותר בתוכי כל פעם.

אחרי זמן מה אתה מוריד אותי לרצפה על הברכיים ופוקד עליי להכניס אותו לפה שלך, מזיין לי את הפה ואני טועמת, מלקקת ובולעת אותו עד שכמעט נחנקת.

אתה מרים אותי שוב לעמידה והופך אותי עם הפנים אל הקיר ומצמיד לי את הראש אליו. מפשק לי את הרגליים, מורה לי לשים את כפות הידיים אחת על השניה למעלה גבוה על הקיר ואוחז בהן ביד אחת שלך כדי שלא אזוז. אני אוהבת שאתה מתפעל את הגוף שלי לפוזה שאתה בדיוק רוצה.. אתה מחושב בכל צעד, אסטרטג בנשמה. תוציאי קצת את הטוסיק כלבונת אתה פוקד עליי ואני מוציאה את הטוסיק השובב שלי אחורה בהתרסה. אתה לא מצליח להתאפק ונותן לי ספאנק חזק וכולי מתכווצת ומרטיבה באותה השניה. אתה מחדיר אצבע לתוכי ומרגיש שאני כולי נוזלת ואז מחדיר אחת נוספת. את אוהבת את זה זונה סקסית שלי? שואל וקובע ומחזיר אותי למקומי, ספאנק שני חזק מגיע לצד השני של הטוסיק בלי התראה ואתה מחליט שהגיע הזמן. כולי מיבבת מחרמנות ומכאב, זקוקה לך. כולך זקור וקשה כל כך.. לא יכול לחכות עוד רגע קט.

אתה נכנס אליי בסערה, משתוקק, חומד, כובש, מזיין אותי בפראות, בלי מעצורים עד שאתה מרגיש שגמירה מטורפת הולכת להגיע אתה מסובב אותי במהירות ומוריד אותי על הברכיים. דוחף אותו לפה שלי וממשיך לזיין אותי בפה כשאתה אוחז בראשי ומכוון אותו שוב ושוב עד שמתפוצץ..

בא לך לשאוג כשאתה מרגיש שהאקסטזה מתפשטת לך בכל הגוף ומגיעה עד לקצה האצבעות. אני בולעת הכל ומחבקת לך את הרגליים.. קורסת אל הרצפה בעייפות. מפורקת..
אתה מרים אותי אל המיטה, שוכב לצידי ומחבק אותי בכירבול. אני קטנה קטנה לידך, עטופה.. עוצמת עיניים עם חיוך גדול על השפתיים.
אתה מטריף אותי..

Ramos​(מתחלף) - מה שאלינור אמרה... ;)
לפני 8 שנים
מאמן הכושר​(שולט) - מממ.....
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י