סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Queen N

לפני 8 שנים. 12 באוקטובר 2015 בשעה 19:12

 

 

20.7

שדה תעופה.

המלכה חזרה אני רואה אותה. נעמד על קצות האצבעות- הכל אצלי נדרך חיי בוער, ומרים את השלט  (שיותר מתאים להפגנה ולא למי שמגיע מחול אך אינני מעז לשתף זאת עם המלכה- זה מה שרצתה וזה מה שתקבל:)

המלכה מזהה אותי מיד. המלכה בוחנת את השלט, אני קולט חצי חיוך שמתיישר מיד. (מבין- משהו לא בסדר)

בתנודת ראש קטנה מסמנת לי להגיע

''מלכתי אני כ''כ שמח שחזרת סופסוף'' אומר ועוצר את עצמי מלנשק את ידייה למרות שיותר היה מתאים לי לטעום את הנעל החדשה שהמלכה נועלת. להריח את המלכה להיות התליון בצורת מפתח או עגילי הפנינים. להיות ענוד על המלכה. צמוד לנצח.

 

 

19.7

כל כך צמא למגע של המלכה, שתעשה מה שהיא רוצה, לא אכפת לי מה, רק שתעשה. כשתחזור מהחופשה שלה אני עובר עם המלכה גבול. שבועיים כמעט הייתי בבית, באמת שהייתי מסקן [מסכן] הגעגוע למלכה שלי הרג אותי. והמכשיר שהביאה לי הקשה הרבה יותר.

המלכה שלי יודעת מה היא עושה למרות שלא הייתי מעיז לגעת בעצמי ללא רשותה.

שבועיים של ייסורים עומדים להסתיים מחר. אני כבר לא יכול לחקות [לחכות] למחר. הכנתי למלכה שלט על בריסטול "מלכה שלי ברוכה השבה. אני כאן" וחץ שמצביע עליי. מלא אנשים מסתכלים עליי וצוחקים. אני אוהב את זה כשאנשים אחרים צוחקים גם המלכה צוחקת. זה מה שחשוב שהמלכה תצחק 

אני או

המלכה אחראית לזה שהביישנות שלי קצת  נעלמה. אני לא עבד כמו כל העבדים שהם דומיננטיים בחיים ''הרגילים'' שלהם. תמיד הייתי כנוע צייתן ומאוד ביישן. אני זוכר בהתחלה שלי המלכה ביקשה ממני ללכת למישהי שקרצה לעברי ,בזמן שהלכתי להביא למלכה לשתות ,ולהגיד לה שאני מקווה שאין לה בעיה עם איבר מין קטן מאוד. עשיתי זאת¶ המלכה מחנכת אותי טוב מאוד כדי שאהיה עבד יותר טוב. היא תמיד מסבירה לי היכן הייתה הטעות שלי לפני כל עונש. אבל אני אוהב את כל העונשים של המלכה. זה ההנאה שללי [שלי]. רק שתיגע בי אפילו אם זה לא באופן ישיר. העיקר שהמלכה מתייחסת אליי.

כמעט כל הטיול שלה המלכה מתעלמת ממני. כ''כ פוחד שהיא מצאה לה איזה עבד חדש- הרי זה ידוע באירופה יש עבדים קצת יותר טובים מבארץ.

 

 

 

13.7

היום אני יושב בעבודה מבואס מהחיים. המלכה שלי לא יצרה איתי קשר בשום דרך. כל המחשבות הרעות רצות לי בראש. רק שלא תמצא איזה עבד אירופאי .עם הקסם שלה הוא עוד יכול לעזוב את אירופה ולהגיע לשרת אותה כאן בארץ. המחשבה הזו עושה לי לבקות [לבכות]

אויי [0- יש מצב שזו דמעה שהתייבשה כיווןשכך זה נראה והדיו מרוח] בבקשה שזה לא יקרה¶ אני מת לסים [לשים] סימן קריאה אחרי היקרה אבל המלכה לא מרשה לי להשתמש בסימן הזה אז המצאתי משהוא [משהו] משלי. למרות שהדמיון על המלכה עושה את זה משגע לי את כל ההורמונים. זה כואאאאב בבקשה שיפסיק. לא יכול יותיותר¶  

 

14.7

המלכה התקשרה היום. רק הקול שלה עשה לי את זה.

''כלבלב עזוב ובודד האם ניסית לגעת בעצמך?"שאלה המלכה.

''בכלל לא מלכתי'' עניתי

''האייייים(המלכה ככ משכה את המילה) עומד לך?''

''לא מלכתי''

''כלב טוב'' אמרה וניתקה. משאירה אותי פעור פה. האיבר שלי מת להזדקר. אני מרגיש שאני חייב לגעת בעצמי. הקול של המלכה ככ הדליק אותי. היא לא תדע. אני לא אגלה לה. כן אני לא אגלה לה- הרי המלכה בעצמה אמרה שלכולם יש סודות. כן,זה יהיה הסוד שלי.

נזכר במכנסיים ששוכבות בסל הכביסה. מאז שהמלכה נסעה אין לי חשק לכלום אפילו לא לנקות. הכביסה עומדת ומצטברת כבר יותר משבוע. איזה כיף היה לשמוע את קולה של המלכה אחחחח מה שהוא עושה לי.אני  מת כבר שתחזור. מת ללקק אותה. הרגליים אויי הרגליים המלכותיות. המלכה הכי טעימה בעולם. אין עונג גדול יותר. זכיתי במלכה מלכותית. האיבר לא יכול להזדקר יותר. הווו מלכתי. תודה על מי שאת¶.

המכנסיים שלבשתי ביום הטיסה היו אצלי ביד- קולט שהחוט על התובר האחורי נקרע.

אוי לי¶¶¶

 

6.7

היום המלכה שלי טסה. אני מרגיש שעצב ממלא את כולי.

היה לנו יומיים מיוחדים.

פעם ראשונה נגעתי בבגדיה התחתוניים של המלכה. אני מורשה לגעת בכל מלבד הבגדים התחתוניים- זה תפקידה של שיפחי, השפחה של המלכה. שלפעמים אני מאוד מקנא בה- היא נוגעת בידיה ורגליה של מלכתי בכל פעם שהיא מגיעה. איך היא מלקקת בול [יש על האותיות האלה קשקוש] אבל נעזוב את זה כי זה מדליק אותי. נחזור לזה שאני ארזתי את המזוודה ואני סידרתי בתוכה את כל הנדרש למלכה כולל בגדיה התחתוניים. יכולתי להריח את הניחוח של המלכה למרות הריח החזק שהפיץ מרכך הכביסה. מדמיין את המלכה התחתונים האלה 

זה מפריע¶

אני מכור למלכה אני לא יודע מה אעשה עכשיו שבועיים.

אחרי שארזתי לה את המזוודה היא ציוותה עלי לרדת על 4. חיברה את הרצועה לקולר והתחילה לטייל איתי בחדר תוך כדי הסברים לשבועיים הקרובים כולל הסבר לשלט של קבלת הפנים בשדה תעופה. היא קלטה שאיברי מתחיל להזדקר תוך כדי טיול ההסברים. היא נעצרה שמה את רגהלכותית [רגלה המלכותית] על הגב שלי והורידה אותי לרצפה. הורידה מעט את הבוקסר פקדה עליי לא לזוז והלכה להביא את הפליקר מהארון.

ניהלנו שיחה שהלכה בערך ככה;

"כלב אתה תיגע בעצמך כשלא אהיה כאן תוך כדי מחשבה עלי?" המלכה שאלה אותי בנימה כזו מתוקה. ואני חשבתי רק על רוע הגזרה שהיא לא תהיה כאן אז עניתי בלי לחשוב- כן המלכה.

פליק. אתה לא תעז לגעת בעצמך כשאני לא כאן. פליק. השני היה ממש סורף [שורף]

ועניתי בלחישה אני לא ייעז [אעז] מלכתי, אך המלכה לא שמעה אותי והפתיעה אותי בטריפל פליקים נוספים. הרגשתי את הישבן שלי בוער.איך המלכה יודעת לתת אותם ככה  בסך הכל  פליקים.

המלכה זזה ממני ומשכה את הרצועה למעלה ופקדה עלי להתלבש כי יוצאים.

שאלתי 'לאן עוד שלוש שעות את צריכה להיות בשדה תעופה.'

קבלתי סטירה והיא צרחה שאעשה מה שהיא אומרת לי. עשיתי.

הגענו לחנות. המלכה תמיד נותת לי מתנות משם. המלכה לוחשת למוכר משהו באוזן, הוא מסתכל עליי ומחייך. חשבתי שהמלכה תכריח אותי  לעשות לו משהו לפני כמה ימים המלכה דיברה איתי על לחקור את גבול החדירה אליי, ואני אישרתי לה. רציתי לברוח מהחנות. המלכה הרי יודעת שגברים זה גבול אצלי. המלכה והמוכר נכנסו לחדר האחורי וסימנה לי להגיע. באמת שהלכתי בצעדים מפוחדים. למה אמרתי 'כן' למההההה?

המוכר ישב על כסא מחזיק ומסתיר משהו שנראה כמו דילדו והמלכה פקדה עליי לשלוף את שלי החוצה. 

באמת שלא הבנתי מה קורה. המלכה הרי חתמה ביחד איתי-גברים זה הגבול שלי¶

אז אני מזכיר למלכה את זה. ישר אני מקבל שתי סטירות.אני לא יודע אם הן היו כ''כ חזקות או שהפחד שלי מהמוכר היושב הגביר את הכאב שלהן. המלכה התרגזה ואמרה שהיא יודעת מה הגבולות שלי יותר טוב ממני ושביישתי אותה. הרגשתי כ''כ רע איך באמת יכולתי לא לסמוך על המלכה שלי.

הוצאתי את העניינים החוצה, המוכר הסתכל ויצא מהחדר.

בנתיים הודיעה לי מלכתי שאני חוזר להתחלה ואין לי אפילו אישור להסתקל [להסתכל] על פניה כיוון שאני עבד טיפש. מה שנכון. אני באמת לא יודע מה חשבתי לעצמי היום. אולי העניין שלא אראה את מלכתי שבועיים שלמים משגע אותי.

המוכר חזר ובידיו דבר שלא ראיתי מעולם. בזווית עין ראיתי שהמלכה חטפה זאת מידיו. הציגה לי אותו ואמרה ''תכיר זה הcb שלך. למרות שלא מגיע לך אחרי שלא כיבדת אותי. אבל העונש שלך יהיה שתלביש אותו לעצמך'' שמתי אצבע על פי ומלכתי הרשתה לי לדבר הודתי למלכה אלפי פעמים עד שהשתיקה אותי.

זה היה כלא לאיבר שלי כולל מנעול. המלכה השחילה את המפתח בחוט וקשרה אותו לתובר האחורי של הג'ינס שלי.

נסענו בשקט חזרה לדירה. המלכה העבירה לי סשן של שעתיים בחצי שעה.  אחד הקשים שלי במיוחד עם הכלא החדש שכולא את איברי שלא יכול להזדקר אפילו במילימטר אחד. 

בדרך לשדה תעופה בקשה המלכה לעצור כדי שאקנה לה מספריים.

כמעט בכיתי כשמלכתי לא נפרדה ממני לשלום רק צבטה את ישבני בחוזקה וישר הלכה לחברותיה וחבריה.

 

 

מכתיבה: המלכה N

מקלידה: שפחי (לא מעוניינת למסור פרטים)

שמו של העבד כלב לא פורסם בכדי לשמור על פרטיותו.

קטעים  נבחרים אלו הועתקו מילה במילה מיומנו של העבד

 

-בוצעו תיקוני מילים ב [ ] ליד מילים לא נכונות

evedon4​(נשלט) - מחרמן אששש
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י