ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

'לא קוראים לי אסף'

מילים ושיר.♡♪
לפני 6 שנים. יום שישי, 8 במאי 2020 בשעה 23:14

הצד האפל מתגלה,

החשכה זוהרת.

חור שחור,

עמוק ולא טהור.

תעלת ביבים,

שרירים הדוקים.

צחנה טבעית,

פסולת תמידית.

פי הטבעת,

מזכיר לי שהיא אנושית.

*


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י