בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

'לא קוראים לי אסף'

מילים ושיר.♡♪
לפני 6 שנים. יום שבת, 23 במאי 2020 בשעה 20:15

אחר התפתחות אישית,

להעמיס על עצמך ידע שמכביד

ולהסתבך עקב האובר מודעות.

ברגע שאתה יודע יותר, ככה אתה לא מבין כלום.

אתה לא חווה יותר, רק חי על גלי התיאוריה.

מציב את התופעות במבחן המדידה

ומאבד את הניצוץ האלוהי הכ"כ רגיש

שחבוי בתוכם.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י