סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

קיטשיות מגעילה

*רוב הפוסטים הוקלדו בהיותי מסטול תחת.
*ללחוץ פליי. )
לפני 3 שנים. 25 במאי 2020 בשעה 19:56

הגר וניר

שני גאונים..

היא, מתסבכת את עצמה לדעת עקב אובר מודעות. קשה לה עם התשובות האוטומטיות שלו ושהוא לא מעמיד אותה במקום. מציק לה שהוא קצת חסר הומור לידה ועם אחרים כן.

הוא, לא יודע להתנהל ולהראות את עצמו באמת, גם בגלל האובר מודעות ומהחשש שהיא לא תאהב את מה שיחשוף. עם כוונות טובות.

רוני ונעם

היא, נבהלה בהתחלה מהגמד, השחום והקירח שהביאו לה, עד שקלטה את השקט הנפשי, ההומור וה20 סנטימ(תימני בכל זאת). יש לה חיוך של אישה מסופקת מכל הבחינות.

הוא, נסיך אמיתי, שליו, רגוע וחייכן. הצליח עם הביטחון העצמי המאוד גבוה שלו להרגיע אותה וברגע שהיא נפתחה, ידע להישאב אליה עוד יותר.

הדר ודניס

היא, בחורה מאוד פיקחית. מלאה בסרקזם עוקצני. התאהבה מהשנייה הראשונה בבלונדיני הגבוה למרות שלא הראתה את זה. שחקנית מצוינת. עטופה במגננות, יודעת לשמור על עצמה.

הוא, ג'נטלמן סובייטי טיפוסי. בחור מאוד מאוזן עם הומור עצמי שמאוד מושך אותה. קצת חלש אופי ומרצה, אבל בסה"כ אחלה גבר.

מור ומאור

היא, מאוהבת בעצמה ברמות קשות. עסוקה בעצמה רוב הזמן. קיבלה בחור שלא לטעמה מבחינה חיצונית והגיעה להחלטה מההתחלה שזה לא זה, בלי לתת לעצמה הזדמנות להכיר את האופי של הבן אדם, מה שמראה על השטחיות שלה. שחקנית די טובה גם כלפי עצמה, בעלת יכולת ורבלית מדהימה.

הוא, בחור טוב שנפגע. מקסים כשמרגיש רצוי, נסגר הרמטית כשחש שלא. חרמן לא קטן וקשה לו בצורה לא מידתית כשאין חיבור אינטימי.

דנית ואמיר

היא, מכילה, טובת לב וחוששת מנטישה בגלל זה. צמאה לאהבה. לא הורידה את החיוך ומוותרת לעצמה בגלל הבלונדיני הטחון שהביאו לה. לא מראה את כל כולה ואת הבאסה שלה עליו, מהפחד שזה יתפרק. הייתי מעוניין לצפות בדנית עם מישהו שהוא לא בהכרח הטייפקאסט שלה.

הוא, בחור ברמה גבוהה מאוד. בררן, רציני, די פחדן בסיטואציות חברתיות בגלל העבר הקשה שלו. שטחי טהור. לא אוהב לפגוע אבל פוגע עוד יותר בגלל זה. יש בו טוב.

דובי ואריק

היא, רוחנית, תזזיתית, קופצנית כדי לא לחוש את הזקנה. בעקבות הנישואים הראשונים שלא צלחו היא דוגלת בלהישאר נאמנה אך ורק לעצמה ולהיות מה שהיא, בלי היכולת למתן במקרים שדורשים מיתון. עפיפון טהור.

הוא, חסר אינטליגנציה רגשית באופן גורף. לא יודע לבטא את עצמו נכונה. אגו מניאק די רציני. יש בו גם מעט מין האכזריות. אדם מאוד פרקטי שלא מסתדר עם הרוחנית שהביאו לו.

RedVelvet​(מתחלפת) - מהניתוחים היותר מדויקים :)
לפני 3 שנים
-Assfetish- - תודה:)
מה שכן זה בערבון מוגבל כי בכל זאת זו תוכנית טלוויזיה.
לפני 3 שנים
לא סתם - הכל נכון, אבל לא הרגשתי שמור מאוהבת בעצמה, אולי מעריכה ובטוחה בעצמה? יש לה טון דיבור מאד מכבד והיא לא מרימה את הקול אף פעם, פשוט לא היה לה פשוט עם החוסר ורבליות שנוצרה ביניהם, הם לא התאימו מהדקה השנייה שהיו ביחד
לפני 3 שנים
-Assfetish- - היא הייתה עסוקה המון בעצמה במשך כל התהליך ששכחה שיש בן אדם מולה. זה שהיא מכבדת ולא מרימה את הקול אני מסכים. החוסר ורבאליות נוצרה בגלל שהיא לא כזה התייחסה אליו ויש לי הרגשה שכבר מההתחלה היא ניסתה להכשיל את זה כי הוא פשוט לא הטעם שלה.
לפני 3 שנים
Chucha - מעניין
אני רואה את מור ומאור אחרת
וגם קצת את דנית ואמיר.

ורוני ונעם- חדמש בדסמים. ואם הם לא- הם צריכים להיות....
לפני 3 שנים
-Assfetish- - את חושבת שרוב האשמה אצל מור ומאור נופלת על מאור?
עם מה לא הסכמת בהקשר של דנית ואמיר?
לא בטוח שהם בדסמים, מה שכן אני בטוח שהיא מסופקת בקטע המיני ;)
לפני 3 שנים
Chucha - אני חושבת שהיא התחילה ממקום רדוד, שטחי ומרוכז בעצמו בהחלט.
אבל בשום שלב כמעט הוא באמת גם לא עשה מאמץ משמעותי להראות את עצמו, לא בעומק. לא קשור לאשמה, כל אחד והדפיקויות שלו. אני כן חושבת שהיכולת של מור (וגם הנכונות) לעשות עבודה פנימית, עולה על של מור פי עשרות מונים, מה שיוצר פער קשה מאוד בתקשורת ובכוונות. וכן, כמו שאמרת יש בו ציפייה עמוקה למגע, זאת דרך מרכזית בעבורי לייצר אינטימיות. לרוב הנשים זה קשה להגיע לשם בטרם נוצרת אינטימיות אחרת.
ויש משהו לא בשל, ילדותי באופן שבו הוא חווה עלבון ולא מצליח לשאת אותו (ואני חא מתווכחת עם הפרשנות שלו לעלבון. רק עם הקושי לצאת הלאה משם). בכללי- חווה אותו כלא בשל (אגב, הרצון העז להיות מובל). אז לא חושבת באשמה, אבל כן, יותר קשה לי להתחבר אליו, גם אם מבינה אותו.
דנית- בעיני היא אישה בורחת מבשורה קלאסית. היא לא מסוגלת לשאת אמת. היא בורחת ממנה כמו מאש. לכן כל פעם "נעלמים" לה והיא אפילו לא יודעת איך ולמה. מאוד עושה את "הצעדים הנכונים", אבל מתקשה להיות אמיתית. עם עצמה, קודם כל.... זה כמעט טראגי.
אמיר התחיל במקום דומה. אבל הוא הצליח להתמודד עם הפחדים שלו קצת והביא קצת אמת למפגש ביניהם. מה שיצר להם קצת יותר מקום. ויש בו רגישות דווקא, בעיני. גם כלפיה.
הוא מתקשה עם המשיכה ועם הוא לא יצליח לעשות עם זה עבודה (בדומה חמה שעשתה רוני) אז זה חא יצלח (וזה כנראה לא. הוא עשה כבר צעד חשוב אחד לפחות ביחס לעצמו).
בכלל, בין כולם- יש פה הרבה שאלה של אמת, וחשיפה
ונעם..... מלך עולמים. מי לא היתה מסופקת עם גבר כזה.
לפני 3 שנים
-Assfetish- - אני חושב שמאור לא נפתח בגלל החוסר משיכה של מור כלפיו אבל גם בגלל שהוא קלט לטעמי שהיא משחקת אותה למצלמות שהיא מנסה להחיות את הקשר נטו כדי שלא תצא שטחית מול עם ישראל ואפשר להבין אותו.
דנית קסומה(בע"מ) ותמימה, אכן טראגי.
לגבי אמיר ונעם מסכים לגמרי.
לפני 3 שנים
Chucha - בעיני חוסר הכנות שלה (דנית) עם עצמה ואז עם הסביבה זה... לא קסום.... זה מעצבן.
חוסר יכולת לשאת אמת. להתמודד.
אני יכולה להבין למה אתה מתאר את זה כדבר יפה, כנראה מאותה הסיבה שלי זה קשה. שני צדדים של אותה המטבע.
To each his own
אבל בעיני מודעות ויכולת לעבודה עצמית פנימית הן תנאי למערכת יחסים מוצלחת. לפתוח מבחינתי.
ומעניין לגבי מור. אני לא חוויתי אותה כמניפולטיבית, אלא כאישה חכמה שיודעת לעשות עבודה לא קלה עם עצמה. נכון, היא לא נמשכה אליו, אבל ברוב הזוגות זה היה הסיפור הראשוני. והגברים היו צריכים לעבוד עם זה. וברור שזה מציף חוסר ביטחון, וודאי. אבל גם עם חוסר ביטחון ואולי אפילו דחייה צריך לדעת להתמודד.
לפני 3 שנים
-Assfetish- - לגבי דנית אני יכול להבין למה היא לא מתמודדת עם האמת. היא קיבלה בחור שהוא על גבול ה"מושלם"-הגבוה, הבלונדיני, הרגיש, העשיר.אפשר לומר שהיא זכתה בלוטו במונחים של התכנית, ככה שקשה לשפוט אותה. מה שכן, הייתי מאוד שמח לראות אותה באינטראקציה עם הגבר ה"לא מושלם" כדי באמת לתהות על קנקנה. אני אישית אוהב את השקט שלה, השאלה אם הוא אמיתי.
אצל מור ומאור זה שילוב של 2 דברים לטעמי.. אחד, חוסר היכולת של מור לגבור על השטחיות שבה, מצטער אבל לא קניתי את ה"מאמצים" שלה לחיזוק הקשר. השני, הוא חוסר היכולת של מאור להתמודד עם דחייה, ואני חושב שגם הוא קלט את המשחק שלה מה שלא תרם לו להתגבר עליה.
לפני 3 שנים
עומק של שליטה{שולטת} - אמיר פוץ אמיתי( בעע ) חסר ביטחון לחלוטין!
דנית לעומת מדהימה , נבונה, וסבלנית
אין התאמה שם בכלל!!

מור ומאור-מסכימה שהיא מרוכזת בעצמה יתר על המידה!

נעםורוני-שילוב מנצח וכייפי

הגר וניר- היא מתוסבכת ...הוא נעים ומכיל

דובי -אשה בגילה שמתנהגת בפאתטיות מוחלטת!!! ובעיניי עשתה מעצמה צחוק לאורך כל התוכנית!

דניס והדר-אמשלו תדאג לפרק את הנסיכה שלוקחת לה את הבן!חחח

הכל בעיני המתבונן בסופו של יום חחח
לפני 3 שנים
-Assfetish- - לגבי אמיר לא יודע אם הוא פוץ, הוא פשוט שטחי וחסר ביטחון בגלל העבר שלו ודווקא אני חושב שדנית המדהימה הכי מתאימה לו עם ההכלה שלה. השאלה איך היא הייתה מתנהלת עם מישהו שהוא לא בלונדיני עשיר חח..
ניר נעים, אבל יותר מדי.
חח הדר לא פראיירית היא תתן פייט לקומוניסטית.:)
הכול בעיני המתבונן מסכים לגמרי.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י