לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

'לא קוראים לי אסף'

מילים ושיר.♡♪
לפני 6 שנים. יום שבת, 20 ביוני 2020 בשעה 4:23

ריק לי בלב,

חסר החיבוק המלבב.

עגון לליקוק נעדר,

מכין אשכבה לחיוך מלא הוד והדר.

תאב למגע מנחם

המשקיט מחשבות רעות,

לחיבור סוטה חף מטעויות.

אין מה לעשות. 🌹


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י