לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

'לא קוראים לי אסף'

מילים ושיר.♡♪
לפני 6 שנים. יום חמישי, 9 ביולי 2020 בשעה 8:19

צריך להיות הצעצוע המזמזם שלה.

שתשתמש בי כראות עיניה האכזריות

ואדע שאני בשליטתה, תחתיה, כמו שאני אמור

להיות.

הרי היא אצילית ועליונה,

היא אימא אדמה.

כולנו יונקים מתוכה, את כולה.

שואבים את נוזל החיים מקדימה,

מתעטפים בזוהמה שמאחוריה.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י