לפני 6 שנים. יום שלישי, 8 בספטמבר 2020 בשעה 4:13
כשהייתי עם הפולניה לא הפסקתי לפנטז על האתיופית מהעבודה.
כשהייתי עם התימניה לא הפסקתי לפנטז על הארית מההנהלה.
שונא אותך יא בן גוריון.
אתה והכור היתוך שלך.
כשהייתי עם הפולניה לא הפסקתי לפנטז על האתיופית מהעבודה.
כשהייתי עם התימניה לא הפסקתי לפנטז על הארית מההנהלה.
שונא אותך יא בן גוריון.
אתה והכור היתוך שלך.