צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

'לא קוראים לי אסף'

מילים ושיר.♡♪
לפני 6 שנים. יום שלישי, 8 בספטמבר 2020 בשעה 4:13

כשהייתי עם הפולניה לא הפסקתי לפנטז על האתיופית מהעבודה.

כשהייתי עם התימניה לא הפסקתי לפנטז על הארית מההנהלה.

שונא אותך יא בן גוריון.

אתה והכור היתוך שלך.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י