צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

'לא קוראים לי אסף'

מילים ושיר.♡♪
לפני 6 שנים. יום שבת, 19 בספטמבר 2020 בשעה 13:01

זו האסוציאציה הראשונה שעולה לי כשהשדה

הקטנה חולפת אצלי במחשבה.

החדירו בנו שהלבן מייצג את הטוב

והשחור מסמל את הרע.

אבל כל הרגשות החיוביים איתה, צצו לי בחשכה.

בין הירכיים העוטפות והחמימות שלה,

ללא רצון באוויר לנשימה,

באותה אפלה מתוקה.

🖤


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י