ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

'לא קוראים לי אסף'

מילים ושיר.♡♪
לפני 6 שנים. יום ראשון, 4 באוקטובר 2020 בשעה 20:36

היא צריכה הגנה..

צריכה את ההרגשה שיש שם מישהו בשבילה,

שיעטוף אותה כשהיא עירומה מבושה.

שיהיה לה למקלט מטילים מדויקים שאנשים רעים

משליכים לכיוונה.

את האמת, היא יכולה להתגונן לבד.

היא מספיק חזקה.

אבל מעדיפה יד ראויה, שמצד אחד תלטף ומצד

שני תרמוס כל זיק של איבה.

לא מתבייש לחשוף שגם אני צריך את אותה הגנה-

שתגן עליי מעצמי,

שתגן עליי מעצמה.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י