לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

'לא קוראים לי אסף'

מילים ושיר.♡♪
לפני 6 שנים. יום שבת, 17 באוקטובר 2020 בשעה 15:05

לא הפסקנו להחטיף מבטים..

כל המסע במדבר יהודה הארור העברנו בשיחות

נפש של ילדים בני 12.

ניצחתי בהורדת ידיים את מיכאל הילד הכי

חזק בכיתה והעיניים שלה התמלאו בגאווה.

ישבנו צמוד מסביב למדורה,

הייתה אפילו נשיקה מוזרה.

ידעתי שכשנגיע הביתה אני אציע לה חברות,

נלך לפיצה השכונתית פעם בשבוע

ונאמר בוקר טוב לפני התפילה.

עד שנכנסתי לה בטעות לשירותים הכימיים

בדיוק כשהיא ניגבה.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י