צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

'לא קוראים לי אסף'

מילים ושיר.♡♪
לפני 6 שנים. יום חמישי, 29 באוקטובר 2020 בשעה 2:29

אם להיכנס לעולם הזה עד הסוף.

מתבונן בכלוביסטים ותיקים ויחד עם החוויות

המדהימות שהם משתפים,

קלטתי דבר אחד שחוזר על עצמו-

ככל שהם יותר בפנים

ככה יותר קשה להם להגיע לסיפוק,

גם אחרי שסופקו.

רעב שלא גווע..

מתלבט.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י