צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

'לא קוראים לי אסף'

מילים ושיר.♡♪
לפני 6 שנים. יום שלישי, 3 בנובמבר 2020 בשעה 5:48

מכאן 11.

אם את גם כאן, תדעי שאני

מעריך אותך כאשת תקשורת.

מהופנט מהיופי האבסטרקטי והלא מתאמץ שלך.

מאוהב בקול העדין

וחרמן על הקימורים.

חשפי את עצמך, אל תהיי כמו הסנוביות מ- 12.

תודה.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י