צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

'לא קוראים לי אסף'

מילים ושיר.♡♪
לפני 5 שנים. יום ראשון, 27 ביוני 2021 בשעה 14:35

ובטוחה שכבר קלטה אצלי את השריטה.

לא מבינה שעוד לא ראתה כלום.

אני כ"כ לא שלם איתה

שיש מצב טוב שגם לא תראה.

ואולי עדיף שתישאר עם פיקציית הגאווה.

זחוחה ורגועה,

לא באמת מודעת לסוטה שמולה.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י