צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

'לא קוראים לי אסף'

מילים ושיר.♡♪
לפני 5 שנים. יום ראשון, 29 באוגוסט 2021 בשעה 15:19

היא מהנשים שראויות להיטרף.

נולדה לזה,

גדלה אל תוך זה.

התחילו לזרוק לה משפטים,

המשיכו במבטים פולשים עוד כשלא הבינה בכלל

מה הם משדרים.

חירבו לה את התמימות,

בנו בה סלידה וציניות.

לקחו ממנה את החופש להיות,

את הרצון לשוט מעבר למגננות.

אני יודע, אין מצב שאצליח לשבור את החומות.

עדיין אמשיך לנסות.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י