לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

'לא קוראים לי אסף'

מילים ושיר.♡♪
לפני 5 שנים. יום שישי, 3 בספטמבר 2021 בשעה 6:02

קיבלתי רופא אוזבקי עם רצח בעיניים.

נבח על המזכירה הרועדת מקשישות ופחד

והורה לי להיכנס לחדר.

בקושי הצלחתי לשכנע את עצמי לפתוח בשבילו

את הפה.

מזל שיש את ורה האסיסטנטית עם חיוך נעים וחזה

עצום שלא הפסיק ללטף לי את הכתף.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י