צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

'לא קוראים לי אסף'

מילים ושיר.♡♪
לפני 5 שנים. יום שני, 6 בספטמבר 2021 בשעה 20:32

אני לא רוצה אותה מהסיבה הלא נכונה,

היא רוצה אותי מהסיבה הלא נכונה.

הבני זונות עשו לה רע.

הכי רע שיכול להיות.

היא יודעת שנדפקה לכל החיים,

יודעת שאין יום שהיא לא תדמיין את הפרצוף

הנהנה והזועם שלהם בראש הגוסס שלה.

גמורה,

הרוסה.

היא רוצה אותי רק כי אני לא בן זונה,

אני לא רוצה אותה כי הפכו אותה לזונה.

מגיע להם למות-

לא לה.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י