ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

'לא קוראים לי אסף'

מילים ושיר.♡♪
לפני 5 שנים. יום רביעי, 8 בספטמבר 2021 בשעה 10:23

מתגעגע המון לאיך שהייתי איתה וקצת אליה.

מבין שזו סתם כמיהה לתום שהיה בי באותה

תקופה.

הרי שום דבר נכון לא ישרוד

אם אציב אותה בעמדה

של קורבן תמיד לאנוכיות בזויה.

גם אם היא הייתה פעם הכוהנת הגדולה.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י