לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

קיטשיות מגעילה

*רוב הפוסטים הוקלדו בהיותי מסטול תחת.
*ללחוץ פליי. )
לפני שנתיים. 28 בספטמבר 2021 בשעה 15:20

שבראייה היסטורית

הכי פחות מדכא נשים

מקבל הכי הרבה ביקורות?

🤕

ארגמןן​(אחרת) - אולי כי זה הפוך
לפני שנתיים
-Assfetish- - 🤔 תפרטי נא..
לפני שנתיים
ארגמןן​(אחרת) - הביקורות גרמו לגברים לדכא נשים פחות
לפני שנתיים
-Assfetish- - הנאורות גרמה לזה שבכלל ניתן לבקר בלי שיורידו לך את הראש. ובזמנו אלה היו בעיקר גברים שהפיצו את הבשורה כי הנשים היו מדוכאות.
לפני שנתיים
ארגמןן​(אחרת) - אם בזמנו בעיקר גברים היו אלה שהפיצו את הבשורה כי הנשים היו מדוכאות זה אומר שהביקורות בעיקר של גברים גרמו לגברים אחרים לדכא פחות נשים.
לפני שנתיים
-Assfetish- - ברור. גם היו ביקורות מנשים אמיצות ששינו תפיסות. אלו היו ביקורות בונות ונכונות. אבל היום אנחנו כבר בעידן אחר והביקורות על הגברים הופכות אט אט לטרחנות. מה שכן חשוב להדגיש שלא כולן.
לפני שנתיים
ארגמןן​(אחרת) - היום אתה אומר שאלו היו ביקורות בונות ונכונות.. כי אתה כבר מחונך אחרת בהתאם להיום. השאלה אם גם אז בזמנו לא היית אומר שזה טרחנות (לא אתה ספציפית).
חוץ מזה, אני תמיד בעד כוחות שמניעים לכיוון מסויים וכוחות אחרים שמניעים לכיוון ההפוך. זה מה שיוצר את האיזון הבריא.
אז זה נכון שהם ממשיכים לבקר וזה נכון שאתה מבקר אותם. זה מה שיוצר את האיזון הבריא.
לפני שנתיים
-Assfetish- - גם אבל גם כי זה ההיגיון הישר.
היום זה מרגיש שזה נהיה אופנתי לרדת על גברים ולכבד גברים הפכה למילה גסה. שהעצמה נשית באה ביחד עם השפלת הגבריות. אין פה צדק לטעמי. טרחנות מיזאנדרית שמחדירים לנו על ידי תרבות קלוקלת. אבל שוב אני חייב להיות אמיתי ולסייג שיש גם מין הביקורות שמאוד מוצדקות. אני מדבר על רוח התקופה.
לפני שנתיים
ארגמןן​(אחרת) - כן, אני מבינה מה אתה אומר. זה כנראה יתאזן עם הזמן.. שוב, בגלל קולות כמו שלך. אני גם משמיעה קולות כאלה אבל בדרך שלי.. פחות בלבקר את מבקרים ויותר בלהתנהג בצורה פיירית וישרה ולא להיגרר אחרי הסביבה.
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י