לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

'לא קוראים לי אסף'

מילים ושיר.♡♪
לפני 5 שנים. יום שלישי, 21 בדצמבר 2021 בשעה 14:35

מעט מאוד דברים על המון נושאים.

אשתף ידע של 5 דק'

ואפזר אותו על גבי שיחה של שעה.

אבל אם ידברו איתי עלייך הם יקבלו תורה

שלמה-

כמה שאת נעימה למגע,

מעצבנת כשעייפה,

מצחיקה בלי כוונה,

גוועת לאהבה סוטה.

אספר להם את כל מה שאת

וארמוז לך אותי מתחת לשמיכה.

🌺


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י