צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

'לא קוראים לי אסף'

מילים ושיר.♡♪
לפני 4 שנים. יום שישי, 28 בינואר 2022 בשעה 17:03

כשאת אשפית באומנות הויכוח

אין לי שום רצון להתווכח.

ניצחת- את צודקת, את חכמה, את חזקה,

את הכול.

עכשיו תני לי להתייאש בשקט

כדי שאוכל להיזכר בטהר שראיתי בך

ולחפש אותו אצל ה"חובבניות" שאת כ"כ מתעבת.

אלה החלשות,

התמימות,

האמיתיות,

הנכונות- לי.

🌺


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י