בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

'לא קוראים לי אסף'

מילים ושיר.♡♪
לפני 4 שנים. יום שישי, 4 בפברואר 2022 בשעה 9:51

כרוניקה ידועה מראש:

*שבוע ראשון בכלוב-

"מצטערת שאני לא עונה לכל האדומות, אתם

מקסימים. 🤗🤗"

*שבוע שני בכלוב-

"למה אתם לא קוראים פרופיל לפני שאתם

שולחים הודעות? מצחיקים שאתם. 🤗"

*שבוע שלישי בכלוב-

"מתי כבר תקראו פרופיל לפני שאתם

שולחים הודעות? 😔"

*שבוע רביעי בכלוב+מחזור-

"כוסאמא שלכם! 😡"

*שבוע חמישי בכלוב-

"טוב זהו, אני פורשת. עייפתם. 😔😡"

*שבוע שישי בכלוב-

"חזרתי. עדיין לא סובלת אתכם.

לא לשלוח הודעות!! תמותו. 🖕"


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י