בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

'לא קוראים לי אסף'

מילים ושיר.♡♪
לפני 4 שנים. יום שבת, 28 במאי 2022 בשעה 14:55

כששואלים אותי מה זו אהבה

אני תמיד מפנה אותם לליברפול.

"כשאת עוברת דרך הסערה, הרימי את ראשך גבוה

ואל תחששי מהחושך.

בסוף הסערה יש שמיים זהובים ושיר הכסף

המתוק של העפרוני.

המשיכי דרך הרוח,

המשיכי דרך הגשם,

למרות שהחלומות שלך התנפצו.

המשיכי, המשיכי עם תקווה בלב

ובחיים לא תלכי לבד.

את לעולם לא תצעדי לבד."

You'll Never Walk Alone

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י