לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

'לא קוראים לי אסף'

מילים ושיר.♡♪
לפני 4 שנים. יום ראשון, 21 באוגוסט 2022 בשעה 14:22

בסדר הבנתי, קורה שאת בדיוק הטעם שלי.

מקבל בהכנעה שקטה שיש לך גוף צ'לו לא

מושלם.

מעכל בסבל שיש לך שיער סבוך וחייתי.

אפילו אין לי בעיה כ"כ גדולה שיש לך עכוז גדול

מהחיים, כל שכן ששמת עליו שורט אפור צמוד

שמבליט בהתרסה את הישבנים.

אז נפל לך המצת והתכופפת ללא הבחנה.

בסדר, קורה, אני באמת מבין.

אבל לסדר את החוטיני המציק מול המוח

הסוטה שלי זה כבר סתם לא אנושי.

אל תגזימי.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י