לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

'לא קוראים לי אסף'

מילים ושיר.♡♪
לפני 3 שנים. יום שלישי, 4 באפריל 2023 בשעה 15:52

ברכות גסה,

בדיוק מפוזר.

הכרות רבת שנים של כל הנקודות הרוצחות

היא חתיכת סיבה טובה לעונג צרוף.

זה היה יכול לשעמם אבל השכלנו לאמץ גם

את ההפוגות.

הרשינו לגעגוע לחיות,

רק כדי שנוכל להרוג אחד את השנייה שוב.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י