אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

'לא קוראים לי אסף'

מילים ושיר.♡♪
לפני שנה. יום רביעי, 19 במרץ 2025 בשעה 16:08

היא מגיעה אליי רק בגשם.

בימים בהירים האור נותן לה מנוחה,

אבל כשהראות מעורפלת היא משתחלת

בערמומיות על גבי רוח קרירה ישירות למציאות

שהייתה ביני ובינה.

לא יודע..

מה זה עוזר כשהיא פה לידי ואני לא יכול לדבר

איתה?

להסניף אותה,

שלא נדבר על לאחוז בנקודה הכי רגישה.

אפס תגובה.

 

סתם להיתקע עם מלאכית אישית.

סתם ערגה אכזרית לאישה לא מוחשית.

 

לא יודע.🖤


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י