בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

'לא קוראים לי אסף'

מילים ושיר.♡♪
לפני שנה. יום שני, 12 במאי 2025 בשעה 16:49

קורא אותן משתפות מה הן רוצות מהשולט המיועד, וזה הרוב על - 'אני', 'לי', 'בשבילי'.

קורא אותן משתפות איך הולך עם השולט הנוכחי, וזה הרוב על - 'הוא', 'לו', 'בשבילו'.

זה יפה.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י