בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

קיטשיות מגעילה

*רוב הפוסטים הוקלדו בהיותי מסטול תחת.
*ללחוץ פליי. )
לפני 4 שנים. 7 בנובמבר 2019 בשעה 1:11

לא מתוכנן במיטה, מעצבן אותי.

הכרנו בטינדר. בחורה עם המון בעיות, עברה המון שיט בחיים הקצרים שלה, שגרמו לאפתיות ולציניות להיות נדבך מרכזי וחשוב בחייה. העניין שהיא מודעת לחרא שטמוע בה והיא לא אוהבת את זה אצלה, אבל זו מי שהיא, לא מכירה דרך אחרת להתנהל. אז נפגשנו אחרי לא מעט שיחות נפש לתוך הלילה. פנים מול פנים הבעייתיות שבה, הורגשה בצורה יותר חזקה. ריחמתי, לא הייתי צריך.. הלכנו לוילה של ההורים המגוננים יתר על המידה, בגלל מה שהיא עברה. לא עזרו לפינוק שגם ככה היה תבוע בה. היא לא הצחיקה אותי, לא ריגשה, אפילו לא משכה. אבל חשתי רחמים שוב ועשיתי טעות ונפלנו לנו למיטה הנוחה. כל דבר היה מתוכנת אצלה, הרגשתי בטקס מייגע. האותנטיות השבירה נעלמה לה ואם אין אותנטיות, החרמנות מתפספסת לי. ירדתי לה בצורה די מושקעת להפתעתי, כנראה הרחמים שוב גברו על הסלידה. היא נהנתה באיפוק, כי פירגון זה לא חלק ממנה. שבוע לאחר מכן, נפגשנו אצלי והפרינססה פשוט שכבה על הגב וחיכתה שאענג. ללא חיבוק, ללא נשיקה, שום סימן של חיבה. באותו רגע זה ממש עיצבן אותי, רציתי לגרום לה רע. התחלתי לנשק בצורה הכי מושכת שאני מסוגל. השקעתי את כל כולי בגופה, ירדתי לאט לאט למשולש, היא כבר חשבה שהולך להיות לה שוב טוב. ליקקתי בעדינות כמו שהיא אוהבת, החדרתי אצבעות קלות ורגע לפני הגמירה... פשוט קמתי והלכתי לחכות לה ברכב. לקח לה איזה 20 דק להבין מה קרה, נכנסה לרכב עם מבט המום. לא זרקתי לכיוונה מילה, הורדתי אותה בבית עם לילה טוב אדיש וחזרתי עצבני שהיא שמה אותי במשבצת של המניאק הלא רגיש.

עד עכשיו מרגיש חרא בגללה.

זאתי - אתה שמת את עצמך במשבצת. היא הייתה מי שהיא- חבל- אם היית מסביר לה- ומדבר אליה... אותנטיות כתבת- לא? איפה האותנטיות כשהפכת להיות משהו שאתה לא? שלא נדבר על- אל תעשה את מה ששונא עליך- פשוט אל. בכל מקרה לא מאוחר לשיחות... אם בא לך עליה תדבר.
לפני 4 שנים
-Assfetish- - היא שמה אותי. בחיים לא עשיתי דבר כזה שוב. לא חושב שצריך להסביר את הצורך בהדדיות במיטה. זה כל הקטע באותנטיות שהיא לוקחת אותך למקומות שאתה לא רגיל להיות בהם. עשיתי טעות איתה ומרגיש חרא עם זה, אמרתי. לא בא לי עליה..
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י