לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

'לא קוראים לי אסף'

מילים ושיר.♡♪
לפני 7 שנים. יום שבת, 21 בדצמבר 2019 בשעה 4:37

לא, אני לא ילד ולא, אני לא תמים.

עברתי דברים שאלוהים, אללה, ישוע וכל האלים

הפגאנים לא יעזרו.

סתם מתגעגע לתמימות ולילדות, לפני שהחיים

קילקלו.

להיתקל בך בפיג'מה,

יקיצה טבעית מלווה באורגזמה טעימה,

משכיחים מעט מין האימה.

שבת של שלום, אהובה.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י