צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

זה לא בלוג!

הקריאה היא על אחריותכם בלבד!
לפני 8 חודשים. 12 באוגוסט 2023 בשעה 15:53

יצא לי אתמול להסתכל על הצעצועים שיש לי, לא, לא...לא בובות ברבי ודובונים אני לא אבוש או ddlg לעצמי - למרות שיש את צ'יבורשקה וחבריו בכלוב🤔.

לא נכנס עכשיו למערכת היחסים שלי עם צ'יבו 🤐🫣.
בכל אופן, יש לי ים של צעצועים ואני לא מחשיב את הציוד הבדסמי - שמטרתו בעיקר להכאיב ( פלוגרים, חבלים, נרות, אש, מחטים וסכינים וכדו')..ואני בכלל לא מכליל מתקנים כמו הכיסאות דמוי סיבאן או את הכלים החשמלאים כמו מסור, מקדחה ( עם תושבות מיניות כמובן זה לא המסור כאן)...טוב די לפרסומות העצמית לא על זה הפוסט.

יש לי כל מיני אטבים, מתנפחים ודילדואים שרוטטים שואבים, זזים ימינה ושמאלה - קדימה ואחורה, כל מיני משאבות ומחשמלים...אתם לא מאמינים כמה חוטי טעינה שונים יש לי🤦🏼‍♂️

הכל מאוחסן בשקיות מיוחדות בקופסאות של קופסאות מגירות של מגירות וארונות שבקלות היו יכולים לאחסן אצלי מצעים או מגבות, שמעתי שזה מיקום פריים אצל הרבה נשים או בכלל שטויות טכנולוגיים של הייטקיסט משועמם.

אבל הנקודה שלי, שום דבר מזה לא בשבילי, כלום, נאדה!
ברגע שאני לא עם מישהי, זה שוכב שם ומעלה אבק - שאני צריך לנקות😞.
עכשיו אתם בטח אומרים, תקנה לעצמך, מה הבעיה?

אתם צודקים, אין בעיה... המוצרים לגברים זה שתיים וחצי מוצרים אם מדברים על מוצרי גירוי ולא כאב, זהו!

ואני שואל את עצמי, איך לעזאזל הגעתי למצב הזה?🤔
אז אתמול בשיחה עם ידידה הבנתי שכל פעם שפגשתי בחורה והתחיל משהו, השקעתי בצעצועים שהרחיבו (תרתי משמע) את המשחק המיני שלנו...שלא תבינו לא נכון, נהנתי מכל רגע, באמת!

אבל, ברגע שהכל הסתיים נשארתי עם חתיכות הסילקונים, המתכות והזכוכית שמעלות אצלי אבק.

עכשיו רגע, למה השקעת בכלל?

שאלה טובה, אני סקרן באישיות שלי, ואוהב לבדוק גבולות גירוי - כאב ולבדוק מה הגוף מולי יכול לתת לי (ואיתו גם הגוף שלי) . ואף אחת לא הגיעה עם הצעצועים שלה, כלומר גם לא חשבה לכיוון.
חלקן ממש כמו בתולות, בלי צעצוע אחד אפילו, המיעוט שבמיעוט השקיע ממש קצת,והשאר פשוט "ירשו" מהאקס וזה באיזה קופסא בעליית גג שאפילו הגרמנים לא יצליחו למצוא.

אמרתי לעצמי, אם רק היו לי חורים, אם רק! ...הייתי רוכש חצי מאלי!
אבל הן מסתבר לא צריכות כלום, גם מהצעצועים שנשארו מהאקס לא באמת יש שימוש...כבר שמעתי כל מיני משפטים "זה מזכיר לי אותו, אני לא יודעת איך להשתמש לבד, איבדתי את החוט המטען 🤦🏼‍♂️" וכו'...באייפון זה לא היה קורה!

עכשיו בואו, לקנות חדש באלי זה עשרות שקלים - מחיר של ארוחת שווארמה, גם הענייה ביותר יכולה להרשות לעצמה, ראיתי כבר פוסטים של לחם-חביתה מחרמניות ועניות הפייס עם חיוכים מאוזן לאוזן, על נעליים ובגדים אני כבר לא מדבר.

חשוב לי לציין אני לא משקיע במניות אלי או יחצן של חנויות מין, אין לי שום אינטרס כלכלי. גם עניין ההתמכרות לצעצועים שזה על פניו תמרור אדום...אני מאמין שזה קיים באחוזים מסויים כמו כל התמכרות - אוכל, סמים, סיגריות...אישית לא ראיתי ויתור להכניס אחד מהם לפה גם אם זה ממכר, לכן לא רואה סיבה דומה שלא להכניס לכוס משהו על פניו מענג.

בקיצור לא ראיתי נשים המוותרות על התענוגות עם תמרורי אזהרה חמורים הרבה יותר- סכנה מחקרית.של פגיעות בגוף ובנפש,מחלות וכו' , לכן לא חושב שזה התירוץ לא לקנות.
.וחשוב לציין גם את העובדה שאתם אנשים מבוגרים, סומך עליכם שתבחרו ותאזנו נכון.

אז מה העניין, למה בכף רגל יש השקעה מסיבית אבל בכוס לא?!
זה איבר פחות חשוב?!
אין מידות אצל הסיני?!
הצבעים לא לרוחן?!
חסרים סיילים כמו בבגדים ונעליים?!

איפה אתן בסקאלה הזאת של הצעצועים?
מה אתן קניתן ו/או ירשתן או גרוע מזה זרקן כי כועסות על האקס, מה ההשקעה שלכן בכוס שלכן?

אני שואל נשים, אבל אשמח גם לזווית הגברית בסיפור.

תמונה לאלגוריתם, אבל בעיקר להראות את כמות השיט שרכשתי במהלך השנים שלא משמש אותי בכלל.

 

sub fairy​(אחרת) - לי יש איזה 3 רוטטים, 2 דילדו ו4 פלאגים בנוסף לכמה אביזרי שליטה
אני אוהבת שיש לי אופציות
חוץ מזה שלקנות צעצועים זה הכי כיף בעולםםםםם
לפני 8 חודשים
CTAC DM​(שולט) - מסכים, כיף לקנות צעצועים שעושים לנו טוב.. כמו בילדות רק כיף יותר.

את מרגישה שבסביבה שלך נשים מתנהלות כמוך?
לפני 8 חודשים
sub fairy​(אחרת) - חד משמעית
לצערי הרוב הגדול בסביבה הצעירה פחות חשופות לזה....
לפני 8 חודשים
CTAC DM​(שולט) - אני לא צעיר ולכן פוגש בטווח בגיל שלי, לפעמים יותר לפעמים פחות.

גם שם לא משקיעות,גם הגברים לא ..אבל להם אין שימוש עצמי כמו לנשים.

דווקא הסביבה הצעירה חשופה כל כך למדיה החברתית שיש בה שפע בלתי נגמר של סרטונים ומשפענים
לפני 8 חודשים
sub fairy​(אחרת) - ועדיין... כנראה שזה נורא תלוי במעגלים. אני חשופה להרבה מאוד שיש להן צעצועים (לא כמויות מטורפות, גם 2 מספיק) ולכאלה שאין בכלל על מה לדבר...
אותי זה תמיד מעציב, חוסר הרצון להשקיע במיניות האישית מסיבות חברתיות...
לפני 8 חודשים
CTAC DM​(שולט) - מהנסיון שלי, מעגלים כאלה שמשתפים נוצרים ולוו דווקא נשענים על הקיימים - למשל מהילדות או מהלימודים/עבודה.
דעתי ש-2 זה לא מספיק, כי הגוף הוא לא רק כוס,ישנם עוד איברים ושווה גם להשקיע בהם.

מסכים איתך שזה עצוב, זה כל כך חשוב להשקיע שם מחשבה ואני אפילו כבר לא מדבר על צעצועים.
לפני 8 חודשים
sub fairy​(אחרת) - ממש ככה.
אני מנסה לדבר עם חברות שלי על הנושא, זה פשוט לא מעניין אותן
לפני 8 חודשים
Whynotreal - מקל בייסבול יש אבל כדור פוטבול לא?
לפני 8 חודשים
CTAC DM​(שולט) - גם חסר מחבט קריקט🫣
לפני 8 חודשים
anguissette - יש! זה בדיוק סוג הפוסטים שאני אוהבת.
אז קודם כל אני אתחיל ואגיד שלי יש אוסף מכובד, ואף צעצוע אצלי לא יגיע מאלי אקספרס כי אני לא צריכה עכשיו משהו שימס אם יגע בצעצוע אחר ואי אפשר לנקות כראוי. כל הדברים שלי ניתנים לחיטוי ואין לי בעיה גם לחלוק או להעביר דברים שכבר לא אוהבת. מה גם שיש חיי מדף לרוב הצעצועים האלקטרונים ולכן נאלצת להחליף את אלא שאני אוהבת. לגבי שימוש, בסכ"ה מרגישה שיש לכל אשה צורך בוויברטור, דילדו ופלאג וכל השאר זה אקסטרה, אבל מכירה המון נשים שזה פשוט לא עושה להן את זה. מיניות זה מושג שחייב לזכור שהוא בלי חוקים, לא כל אשה מאוננת ולא כל אשה יכולה לקבל חדירה ולא כל אשה אוהבת שירדו לה. חשוב להתנסות בראש פתוח ויפה ממש שאתה יכול להראות לאנשים עולם חדש אבל לא טוב שיש תסכול כזה אצלך. למה שלא תשלח הביתה עם הצעצועים שאתה לא נהנה להשתמש בהם? ואגב זה, צעצועים שמיועדים לגברים יש המון. וויברציה זה מהנה לכולם, גם בלי דגדגן. גירוי של הפרוסטטה זה חיובי תמיד ויש אין סוף פלאגים ומכשירים שנותנים חוויות שונות. חבל לפספס! מבחינה של צעצועים לחדירה יש יותר ויותר אופציות, יש כמובן את הפלאשלייט שזה אולדסקוול אבל יש גם צעצועים מהחברה הגרמנית fun factory שהם באמת מציאות, לא זוכרת את השמות אבל תחפש באתר שלהם. אני נורא אוהבת את הוולטה, וויברטור מפוצל שהצורה שלו אידיאלית לשימוש על זין וגם כל חלק גוף אחר. יש גם את החברה היפנית tanga שלדעתי יביאו לנו בעתיד עוד המון המון כיף, אני נשבעת אמונים לביציי האוננות שלהם כי יש להם שימושים רבים והם ממש נעימים על העור. אבל יש להם גם כל מני שרוולים כאלה עם מרקמים שונים ואפקטים שונים.
בקיצור, לשחק עם צעצועים זה כיף יחד וזה נותן עוד תבלין כזה למשהו שכבר מהנה. אבל אוננות עצמית, להרבה אנשים זה רק דרך להוריד לחץ והם רוצים שיהיה אפקטיבי. לבדי אני משתמשת באותם 2 וויברטורים 99 אחוז מהזמן כי זה לוקח שנייות לגמור. אבל מדי פעם, אני לוקחת לעצמי ערב, מדליקה נרות ועושה אווירה ופשוט משחקת לבדי בשביל עצמי בלי לשלוח תמונות לדאדי, רק אני והגוף שלי ומגוון ההנאה והחקירה העצמית שאני יכולה ליצור לעצמי. זה חד משמעית עוזר לי לעשות סקס טוב יותר ואני מוכנה לאבק צעצוע שנה שלמה בשביל חצי שעה של כיף.

מבחינה של מה אני קניתי לבדי זה קצת קשה כי עבדתי בחנות סקס והיה לי הנחות מטורפות ודברים בחינם, אבל מאז קניתי לעצמי בעיקר דילדו של vixskin עם אחריות לכל החיים ב150 יורו, החלפתי את המג'יק ואנד שלי בנראה לי 118 דולר ואני קונה את החומר סיכה המועדף עלי בכל מחיר. אבל כן, הרבה מהאוסף שלי נקנה על ידי בני זוג, תמיד כי הם רצו להשתמש בהם עלי כי זה עשה להם את זה. וכן, תמיד דרשתי שזה יהיה אותו האיכות שאני קונה לעצמי כי על הכוס שלי אני לא מתפשרת.

מקווה שזה עזר ותכתוב לי אם אתה רוצה למכור משהו שניתן לחיטוי. אני מחפשת כרגע פלאג של NJOY בגודל השלישי והרביעי. האמת שבכל דבר משלהם אני מתעניינת.
אני ממליצה על Aneros HELIX SYN TRIDENT שצעצוע מדהים לפרוסטטה, יש לי מידע ישיר שללבוש את זה בזמן שמזיינים זה כמה שלבים למעלה.
לפני 8 חודשים
CTAC DM​(שולט) - אני אקדים ואומר שסה פוסט לדיון, התשובות ברורות לי, ואני לא באמת באמת מתוסכל... האוסף שגדל אצלי הוא מרצוני כי אני אוהב אותו...אבל תודה על הדאגה🙂
לגבי לשלוח הביתה...לא בטוח שהסיני יבין זאת אם אשלח אליו הביתה את הצעצועים המשומשים.

לגבי חיטוי,הכל ניתן לנקות, אבל עדיף שלא לבדוק את התיאוריה, תשימי קונדום אם את כבר מעבירה מכוס אל כוס או מעבירה הלאה, זה ישמור על הסיליקון , כל השאר ניתן להרתיח פלוס- מינוס .

לא ציינתי שחייבים ויברטורים אבל בהחלט יש עוד המון מעבר, משאבות, אטבים, גירויים שלוו דווקא קשורים לכוס אבל כן למוח.

לגבי המוצרים לגברים, מכיר את רוב החברות, ועדיין המגוון עבור הזכר הוא מינימאלי בגלל האנטומיה והפער העצבי שיש בין המגדרים. רכשתי בעבר כל מני צעצועים לגברים, הם לא קרובים לפה,כוס, תחת של פרטנרית והרטט פחות פאן לי...כולל הצעצועים האנאלים, שפשוט לא מעוררים אותי.

היום, לא יודע מתי עבדת בחנות סקס, אין צורך לבזבז סכומי עתק בארץ על מנת לרכוש צעצועים, לכן זאת לא מגבלה ולא צריך לעבוד בחנות סקס שגם ככה רוב הסחורה סינית ובלי תקן.

האם ההתנהלות שלך מול הצעצועים היא מנת חלקן של החברות שלך? האם את בעצמך משקיעה בצעצועים לפרטנר? האם את מציעה את הצעצועים לגבר שפגשת במפגש הראשון?
לפני 8 חודשים
im for you​(נשלטת) - יש לי אוסף מכובד ומאוד מגוון של לא מעט שנים שכול פעם מוסיפה/מחדשת/זורקת כול פעם שצץ פטיש חדש כמובן שמצטיידת וכו...גם כי מאוד אוהבת צעצועים לגמרי קינק שלי וכמובן מהסיבה של ניקיון והייגנה.
אבל אגיב ללמה שלך, שזה משהו שלא חשבתי עליו עד שמישהי שאני מכירה שאלה אותי....
היא אמרה שמאוד מוזר לה לקנות ציוד ואם בכלל זה נכון שהיא תקנה בגלל שזה אולי מתקבל כשליטה מלמטה... אני כמובן ישר הגבתי לה על העיניין שההנאה שלה חשובה לא פחות וזה לא משנה מה גורם לה!! ובנוסף מאוד כיף וחשוב לשתף גחמות ורצונות כי זה כיף ומדהים שיחד מעמיקים ומגיעים לפטישים יחד וזה לעוףף וגם אם זה רק לפנטז יחד ולהפרות ולגרות וכו מה שכן ההחלטה אם לזרום ולעשות זה כמובן של השולט/ת שבעיניי זה חלק מהכיף הלא להחליט.
סיפרתי כי זה משהו שאפילו לא חשבתי עליו היות שלי תמיד היה את האוסף שלי שהוא מאוד מגוון😈
אף פעם לא הייתה לי את השאלה של אם כן או לא לקנות מה שכן מאוד אוהבת לשלוח למסשן/ת תמונות ולשאול אם להביא איתי משהו...



לפני 8 חודשים
Luna Sol​(נשלטת){Loki the t} - התשובה הכנה והיחסית מתומצת:
מתוסבכת מינית, אין לי ממש צעצועים לעצמי, יש מעט מאוד ניסיון דווקא בקטע הזה ועדיין לא נהניתי מויברטור למשל שעוש לי טוב.
אני מניחה שפשוט התרגלתי לזה שהגמירה שלי לא כזאת חשובה, למרות שאני מאוד מינית
כשאני מאוננת אז אני גומרת פשוט עם גירוי של הדגדגן ועצירת נשימה
יש לנו את האוסף שלנו בבית, רוב הדברים הם של בעלי
לפני 8 חודשים
CTAC DM​(שולט) - קודם כל תודה על השיתוף הכנה.
אני אומנם כותב שאלה,אבל זה לצורך דיון ולא באמת כי אני לא יודע.

אין מיניות דפוקה, יש מצב קיים...ועם המצב מייצרים לימונדה.
ואת בחרת את הדרך שלך, אולי אפשר לתת שם מקום להתפתח עם כלים חיצוניים... ממליץ לחפש מעבר לויברטורים .
אתם מוזמנים לפנות בפרטי לשאול
לפני 8 חודשים
Aliceinwonderlandny​(נשלטת) - יש לי אוסף. אני זו שרכשה הכל וזה נשאר אצלי
יש לי תיקים וקופסאות מלאים באביזרים שאני בחרתי עבורנו (וול עבורו בשבילי) בדיוק כמי נעליים
והם מעלים אבק כבר הרבה מאד זמן
לפני 8 חודשים
CTAC DM​(שולט) - אז את מבינה את התחושה שלי...האבק הזה לא טוב לבריאות 🤦🏼♂️🙂
לפני 8 חודשים
Aliceinwonderlandny​(נשלטת) - תנסה לספור אבק שנצבר בשנים 🫣🫠😵💫 בריאות נפשית זה מושג שלא קיים כבר
לפני 8 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י