סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

זה לא בלוג!

הקריאה היא על אחריותכם בלבד!
לפני חודש. 6 במרץ 2024 בשעה 14:26

לפני חודש. 5 במרץ 2024 בשעה 15:38

לפני חודש. 3 במרץ 2024 בשעה 17:18

R&P:ME

M: Anonymous

לפני חודש. 2 במרץ 2024 בשעה 14:13

לפני 8 חודשים. 21 באוגוסט 2023 בשעה 8:00

לפני 8 חודשים. 20 באוגוסט 2023 בשעה 3:51

היא רוכבת עלי, מגבירה את הקצב, אני מרגיש אותו קשה והיא עוטפת חזק עד מצב תלישה, לא עוזבת, רק רוכבת ומסובבת את האגן, רוכבת ורוקדת...

אני מרגיש לחץ בשלפוחית, שתיתי הרבה מים לפני, פתאום השלפוחית מציקה לי, מצד אחד לוחצת ומקשיחה מצד שני מבקשת להתפנות.

אני נהנה מהעונג - אי נוחות, נותן לזה מקום, לא רוצה שהיא תפסיק לרקוד, היא רוקדת כאילו אין שום דבר אחר בעולם.
הלחץ לא מפסיק, אני רוצה להשתין!

אני לופת אותה בשיער, היא עוצרת במידית, אני מתרומם ושולף אותה מהתנוחה. לפתע היא מבינה שצריך לזוז מהר מהר, לרוץ אחרי לשירותים, אני מושך לה בשיער, מושך ומכוון אותה לחדר השירותים.

מוריד אותה למטה במקלחת, מושיב אותה על הברכיים, מנמיך אותה ארצה - ישבן לכפות רגליים, היא ניענת לכל הזזה שלי, בוהה בי בעיניים גדולות, מנסה לפענח מה אני מתכנן לעשות.

אני מרים לה את הסנטר למעלה, מפנה אליה את התחת , פתוח אותו עבורה, נותן לה להתענג על החור, ללקק אותו כמו גלידה ביום לוהט במיוחד.


אני מרגיש שהשתן קרוב מאוד, אני מתרום למעלה ומחדיר זין קשה במיוחד לגרון, עולה למעלה ומתרסק מטה, מתרומם ויורד כמו מכונה משומנת, אין התנגדות, כאילו הוא נברא בדיוק לרגע הזה .

אני לא יכול להתאפק יותר, אני משחרר, אני משחרר שתן ומציף את הגרון, ממשיך לעלות ולרדת, לעלות ולרדת והיא מוצפת ונחנקת ושופכת נוזלים לצדי הפה, כולה רטובה וספוגה שתן ורוק ומיצי קיבה שעלו.

אני מאבד שליטה, מאבד ומשחרר את זעקות הגוף, את דאגות הראש ודמעות הנפש, אני בספייס אני בחוויה חוץ גופית!!!
רק הגוף עובד הראש מנותק, אין מחסום לכלום, פשוט רק דבר אחד - הזין שלי בגרון שלה - אחד הם.

אני מרחף, נותקתי מהכל, אני מרגיש אותה בניתוק גם, סופגת אותי במלואה ורוצה עוד ועוד... משחררת את הגוף לרשותי, כמו בובה שומטת ידיים, כתפיים, גב ומשחררת שליטה - היא לרשותי!

הראש נוחת מהריחוף, מסמן שהרגליים מתעייפת וצריך להפסיק, אני יורד למטה, מתיישב לספסל שממולי, מיישר רגליים, והיא נשכבת לרגלי, שמה את ראשה עליהם, מחבקת את כפות רגלי ומתכרבלת לתוך עצמה.

יחד נחים ונוחתים מטה לריצפה הקרירה של האמבטיה, מחובר יחדיו כמו שני חלקי פאזל נדירים.

לפני 8 חודשים. 18 באוגוסט 2023 בשעה 14:42

לפני 8 חודשים. 17 באוגוסט 2023 בשעה 10:42

לפני 8 חודשים. 16 באוגוסט 2023 בשעה 13:02

אנחנו בתנוחת 69, הרגל שלי על הראש שלך, דוחפת פנימה, מצמידה ודוחפת את הזין עמוק יותר לגרון.

את מתנגדת קצת עם הראש, לוקחת נשימה אחרונה, מנסה לחשב אוויר.
אבל אני לא נותן לך זמן מחשבה ארוך - דוחף חזק יותר, שובר את מחסום הגרון, הוא בפנים...אוחחח, הללויה הגעתי לנחלה, אני בפנים!!

יש שקט פתאום, את מלאה בזין, לא מתנגדת רק מחוברת עליו כמו שקע לתקע.
אני כבר כמעט ולא מתאמץ עם הרגל -היא מונחת ואת פשוט כנועה שם לבד.
הכוס שלך מולי, הוא פתוח, אני חופר בו עם האצבעות, מדי פעם טועם אותו, אבל בעיקר חופר בו, מרחיב אותו עם שתים, שלוש, ארבע אצבעות, כל היד, מושך הצידה, רוצה לראות מה יש בפנים.

את מאבדת חמצן, דומעת, מפרכסת קצת ודומעת, הכוס מתכווץ לו ודוחף אותי החוצה, אני מתנגד - לא נותן לו!

אני מוציא את האצבעות ונושך את הדגדגן, שולק את השפתיים עם הפה, את מתפתלת פתאום, מתכווצת פנימה כואב- נעים לך...מכניס לשון קצת פנימה, לסמן לך שאני כאן.

אני מחבק חזק את האגן שלך לחזה שלי, דוחף פתאום עם הרגל את הראש פנימה שוב. ואת משפריצה חזק, משפריצה על החזה שלי, על הפנים שלי, על המיטה שלי...הכל רטוב, ספוג נוזלים... נוזלים חמים...עכשיו הם שלי!
אני משחרר את הרגל, נותן לך לעלות, את משמיעה קול של אוויר שנכנס לריאות, משחרר את הידיים ואת רוטטת עלי, מתכווצת ורוטטת, נאחזת בכפות רגליים מחפשת מקום עגינה...אני מלטף אותך קטנה אומר לך תוציאי הכל, אל תשאירי כלום בפנים ואת נוחתת בין רגלי, מרפה ומכסה אותן כמו שמיכה רכה.

 

לפני 8 חודשים. 15 באוגוסט 2023 בשעה 16:12