ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

זה לא בלוג!

הקריאה היא על אחריותכם בלבד!
לפני 8 חודשים. 20 באוגוסט 2023 בשעה 3:51

היא רוכבת עלי, מגבירה את הקצב, אני מרגיש אותו קשה והיא עוטפת חזק עד מצב תלישה, לא עוזבת, רק רוכבת ומסובבת את האגן, רוכבת ורוקדת...

אני מרגיש לחץ בשלפוחית, שתיתי הרבה מים לפני, פתאום השלפוחית מציקה לי, מצד אחד לוחצת ומקשיחה מצד שני מבקשת להתפנות.

אני נהנה מהעונג - אי נוחות, נותן לזה מקום, לא רוצה שהיא תפסיק לרקוד, היא רוקדת כאילו אין שום דבר אחר בעולם.
הלחץ לא מפסיק, אני רוצה להשתין!

אני לופת אותה בשיער, היא עוצרת במידית, אני מתרומם ושולף אותה מהתנוחה. לפתע היא מבינה שצריך לזוז מהר מהר, לרוץ אחרי לשירותים, אני מושך לה בשיער, מושך ומכוון אותה לחדר השירותים.

מוריד אותה למטה במקלחת, מושיב אותה על הברכיים, מנמיך אותה ארצה - ישבן לכפות רגליים, היא ניענת לכל הזזה שלי, בוהה בי בעיניים גדולות, מנסה לפענח מה אני מתכנן לעשות.

אני מרים לה את הסנטר למעלה, מפנה אליה את התחת , פתוח אותו עבורה, נותן לה להתענג על החור, ללקק אותו כמו גלידה ביום לוהט במיוחד.


אני מרגיש שהשתן קרוב מאוד, אני מתרום למעלה ומחדיר זין קשה במיוחד לגרון, עולה למעלה ומתרסק מטה, מתרומם ויורד כמו מכונה משומנת, אין התנגדות, כאילו הוא נברא בדיוק לרגע הזה .

אני לא יכול להתאפק יותר, אני משחרר, אני משחרר שתן ומציף את הגרון, ממשיך לעלות ולרדת, לעלות ולרדת והיא מוצפת ונחנקת ושופכת נוזלים לצדי הפה, כולה רטובה וספוגה שתן ורוק ומיצי קיבה שעלו.

אני מאבד שליטה, מאבד ומשחרר את זעקות הגוף, את דאגות הראש ודמעות הנפש, אני בספייס אני בחוויה חוץ גופית!!!
רק הגוף עובד הראש מנותק, אין מחסום לכלום, פשוט רק דבר אחד - הזין שלי בגרון שלה - אחד הם.

אני מרחף, נותקתי מהכל, אני מרגיש אותה בניתוק גם, סופגת אותי במלואה ורוצה עוד ועוד... משחררת את הגוף לרשותי, כמו בובה שומטת ידיים, כתפיים, גב ומשחררת שליטה - היא לרשותי!

הראש נוחת מהריחוף, מסמן שהרגליים מתעייפת וצריך להפסיק, אני יורד למטה, מתיישב לספסל שממולי, מיישר רגליים, והיא נשכבת לרגלי, שמה את ראשה עליהם, מחבקת את כפות רגלי ומתכרבלת לתוך עצמה.

יחד נחים ונוחתים מטה לריצפה הקרירה של האמבטיה, מחובר יחדיו כמו שני חלקי פאזל נדירים.

im for you​(נשלטת) - לגמרי נשמעת חוויה מטריפהה😍🔥
לפני 8 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י