ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

זווית תשעים מעלות.

לפני 7 שנים. 31 במאי 2016 בשעה 17:04

"תביא קונדום" אני אומרת לך כמה דק' לפניי שאתה יוצא. הבית כרגיל מסודר, נקי ומאד מזמין.

קיבלת הנחייה להיכנס לדירה, להתפשט, לקפל את הבגדים סמוך לדלת, לשטוף ולנגב ידנית את הכלים בכיור עד שאצא מהמקלחת. כשאני יוצאת אני רואה אותך בשיא העבודה, מסבן שוטף ומניח בצד לייבוש, למען האמת, קצב לא רע בכלל. 

אני מתקדמת עירומה ורטובה לכיוון המקרר, מוציאה בקבוק מיץ ומוזגת לכוס נקייה. אני נשענת על המקרר ומסתכלת עלייך. אתה עסוק בכלים ולא מרים עיניים, בטוחה שזה דורש ממך מאמצים נדירים אבל אתה יודע שאכעס.

אני מסתובבת סביבך, מלטפת, מתכופפת ובודקת לך את השוקיים והירכיים, משחקת עם האיבר מין ונותנת טפיחות קטנות בישבן.

אני הולכת לחדר ושורקת לך לבוא אחריי, אתה נופל ארצה וזוחל אחריי לחדר. אני נותנת לך הוראות שונות, להוציא חוטיני וחזיה תואמים מהמגירה, חצאית שחורה מהמדף התחתון, גופייה שחורהמהמדף  למעלה.. ואתה זוחל וממהר להביא לי הכל ללא מילים.

כשאתה על הברכיים לצידי עם הדברים שביקשתי, אני מניחה על הירכיים שלך את כף הרגל שלי ומתחילה למרוח קרם עם ריח וניל על כל הרגל- מותר לך לראות אבל ממש לא לגעת, בטח שלא ללקק כפי שאני יודעת שאתה רוצה.
אני מורחת ורואה את העיניים שלך עוקבות בדיוק אחריי תנועות היד שלי, מכף הרגל, הקרסוליים, השוקיים, הברכיים.. הכל מתערבב ומריח נהדר. אני מצביעה על החוטיני ואתה מלביש אותו עליי, סוגר מאוחר יותר גם את החזייה. אני מתיישבת על הכיסא מול המראה, מורחת קרם פנים וכשאני מצביעה על המברשת שיער אתה מבין את הרמז ומתחיל לסרק לאט לאט ובאחידות את השיער.

ממשיכה עם ההדרכות, תביא לי קונסילר, מעגל ריסים, מסקרה, סומק, כוס מיץ תפוזים נוספת, ואתה זוחל וממלא את כל פקודותיי ללא מילה נוספת, כמו שצריך.

אתה חוזר עם כוס בשיניים שלך, ואני מתכופפת, מלטפת לך את הראש כמו לכלב טוב, שותה את המיץ ומסמנת לך לזרוק אותה.

אתה מלביש אותי בחצאית ובגופייה, מצלם אותי למזכרת, ואז אתה חושב לרגע ש- הינה, מגיע החלק שלך.

השעה כמעט 9 וחצי, אני סוטרת לך חזק ולרגע אתה נדהם ולא מבין מאיפה זה נפל עלייך. אני שואלת אם אתה מוכן כמו שקבענו ואתה מהנהן. אתה מסתובב עם הישבן אליי ומפסק אותו, מראה לי שהחור שלך מוכן ומזומן לפעולה. אני מפליקה חזק כמה פעמים על כל לחי וניגשת למגירה הקסומה בארון, מוציאה את הפלאג הסגול החביב עליי, בצורת קונוס בגודל בינוני. אני יורקת עליו ודוחפת לך אותו לפה. אתה מוצץ ומלקק את הרוק שלי, מורח אותו על כל הצדדים וכשאני מרוצה אני מסמנת לך להסתובב, עושה את פעולת הקסם ודוחפת אותו ישר לתוך הישבן. אתה מתנשף כמה רגעים ומתמהמה וכתגובה אני סוטרת לך חזק ואז מגיעות מילות הקסם - "תודה מלכתי".
הרבה יותר טוב טינופת.

אני דורשת את הקונדום ואתה זוחל לערימת בגדים בכניסה, מתקשה קצת להתקדם בגלל הפלאג, אבל אני רואה איך אתה אוהב אותו. אתה מסתכל עליי בעיניים שואלות על פשר הקונדום, הרי מעולם לא דיברנו על סקס, ואני צוחקת מהמבט שלך- "אני מקווה מאד שאתה לא חושב שאתה הולך להכניס את הזין הפתטי שלך לכוס המדהים שלי!" אתה מסמיק ומשפיל את הראש. פתטי.

אני חוזרת למגירת הקסמים ומוציאה משם שני חבלים יפיפיים. אני קושרת את הידיים שלך מאחורי הגב, מחזקת חזק לראות שאי אפשר להשתחרר ואז קושרת גם את הקרסוליים. שק תפוחי אדמה עם פלאג בתחת. מושלם.
אני נועלת את נעליי העקב השחורות ודורכת עם העקב על הגב שלך, משאירה סימנים קטנים מרובעים ואדומים. אתה מתייפח קצת מכאב, שטויות, תכף יעבור.

את הקונדום אני מכניסה לתיק. אני מתכופפת אלייך, עיניים מסתכלות עמוק בעיניים השניות. "עכשיו אני יוצאת לדייט עם בחור מהעבודה. הוא גבוה, שרירי, עם שיער שחור. הוא מנהל של מחלקה אחרת עם ביטחון עצמי מפה ועד השמיים. ממש לא כמו הכלבה שאתה. ואנחנו הולכים לצחוק ולבלות, ואחריי זה אני אתן לו לזיין אותי חזק בדירה שלו. בדוגי סטייל, ברכיבה, בכל דרך שארגיש את הזין הענק שלו בתוכי. ואתה? אתה תישאר פה על הרצפה, קשור, ותצטרך לדמיין כמה אני נהנת מזין של מישהו אחר.. והוא יענג אותי בכל דרך אפשרית, ואז כשאני אחזור לבית אני אשחרר אותך, אוציא לך את הפלאג מהתחת, אתן לך ללקק את הזרע שהוא מרח עליי מהגוף ואתה פשוט תחזור לבית שלך".

ObedientBoy95​(נשלט) - וואו.
לפני 7 שנים
ג'וני - לגמרי וואו.
לא מצאתי את המילים המתאימות
לפני 7 שנים
פרילי1​(נשלט) - באמת וואו.
חבל שלא הבאת את הדייט הביתה ונתת לכלבה למצוץ לו.
לפני 7 שנים
פאקינג ד״ר מזארקי - ״שק תפוחי אדמה עם פלאג בתחת״ בכל פוסט, יש לך משפט אחד, שהוא מצד אחד מצחיק ומצד שני מעביר את כל מהות הפוסט בצורה תמציתית, רצינית ולא מתפשרת. כישרון.
לפני 7 שנים
השרת​(נשלט){Milonga} - קורא את מילותיך, היום לראשונה, והפוסט הזה שווה שמירה במועדפים, הרעיון שמתואר כאן בנינוחות בו המלכה מתחילה את הסשן עירומה, והעבד מכין אותה אל הבילוי, משובח.

והידיעה של המלכה, שהו שם אזוק בהמתנה מעניקה ללא ספק עומק משמעותי לבילוי עם האיש מהעבודה,
והקונדום לקינוח, מפעם כל הדקות הארוכות של ההמתנה בראשו של העבד האזוק,

כל כך הרבה התרגשות מכל זווית !!
לפני 7 שנים
תובנות​(מתחלף) - וואו.. ממש כתיבה מדהימה..
הייתי רוצה להיות הכלבלב שלך.. להתמסר.. ללקק את מה שתגידי
לפני 7 שנים
shai23 - וואו
לפני 7 שנים
Tusik - מעולה :)
לפני 7 שנים
Snitch - כתיבה מיוחדת. וואו.
לפני 7 שנים
Snitch - כתיבה מיוחדת. וואו.
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י