בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

my new life as a non-man

איך הגעתי לכאן ודרכי מכאן
לפני 3 שנים. 31 באוגוסט 2020 בשעה 4:47

הוא רוצה שאני יהיה נשי - החל מלבוש, הליכה, תנועות ואיפור.

איך לומדים את זה - יש מקום או מישהי שיכולה ללמד אותי?

לפני 4 שנים. 6 בפברואר 2020 בשעה 11:48

התחלתי לקבל ואני מוצא שכניסה הולך יחסית בקלות (תלוי בעובי) - אבל כשמוציאים ממש כואב מאוד.

הסברים? ומה לעשות?

לפני 7 שנים. 9 ביולי 2016 בשעה 3:34

אתמול בשעה 11:30 בלילה

לפני 7 שנים. 5 ביוני 2016 בשעה 17:16

היא לא בבית ואני משתגע.

יש לי רגעים שאני בסדר ומצליח להתגבר, ויש רגעים קשים.

לפני 7 שנים. 5 במאי 2016 בשעה 9:05

מספר חמש אתמול בלילה בשעה 12:15

 

אמרו לי שאם אני אעבור את העשר או שתיים עשרה ירגע לי.

לפני 7 שנים. 2 במאי 2016 בשעה 21:30

כבר לא בקשר איתו ומחפש גבר מאוד גברי ודומיננטי אך מצד שני מבין ומתחשב.

לפני 7 שנים. 2 במאי 2016 בשעה 15:06

הוא אמר שאכתוב את זה ואספר את הכל מהתחלה...

אני לא ממש יודע איפה להתחיל את הסיפור. אני נשוי בן 36 ועובד בחנות לכלי בית ואישתי בת 39 אחות מוסמכת ועובדת בבית חולים. אנחנו נשואים 4.5 שנים ויש לנו שתי בנות קטנות ומקסימות. אחת בת 4 והשניה בת 2.5. ואז יום אחד מהנהגים שמספקים סחורה לחנות דיבר איתי ואמר שיש לו להכיר לי מישהי – את יעל. הוא הראה לי כמה תמונות שלה בטלפון שלו - היא נראתה טוב, במיוחד בביקיני. משה אמר שידבר איתה אם אני מעוניין. יעל התקשרה ונפגשנו כמה פעמים. יעל הייתה יותר מלאה מאשר בתמונות שמשה הראה לי אבל בכל זאת היא נאה ואישה החלטית ומוצלחת כזו. היא מאוד חברותית ואהבתי שהיא שונה ממני מבחינה זו וגם נחשבת אחות מוצלחת בבית חולים. סביר שהייתי מתחתן איתה גם אילו לא נכנסה להריון אחרי כמה שבועות, אבל ההריון זירזה הכל. מהר עשינו סידורים והתחתנו ושכרנו דירה בפתח תקווה לא הרחק מאמא שלה. אמא שלה גרושה ומאוד עוזרת לנו עם הבנות במיוחד כשיעל לא בבית.

לפני כשנתיים גיליתי שיעל בוגדת בי. ואחרי הרבה עימותים, מריבות והתלבטויות הלכנו ליעוץ. שואלים אותי למה לא התגרשתי. האמת שזה לא עלה אצלי כאופציה. אולי כי קשה לי להיות לבד. אני לא אחד שהיו לו כמעט חברות, האמת היא שאני די ביישן ומודה שאני די חנון כזה. עד שהכרתי את יעל כבר די דמיינתי שלא אתחתן ואמשיך לגור אצל אימי (כי אבי נפטר כשהייתי צעיר). היעוץ נמשך כמעט חצי שנה. עלו דברים קשים אבל הבטחנו אחד שניה שנתאמץ. והיא הבטיחה כמובן שלא יקרה שוב. התחלתי להשקיע בה ולקנות לה מתנות ולבשל לה יותר ובעיקר להיות יותר גברי כזה.

לפני 7 חודשים הקטנה לא הרגישה טוב בלילה ויעל הייתה במשמרת. החום עלה ולא ממש יודעתי מה לעשות. היה שתיים בלילה. אז התקשרתי ליעל והטלפון שלה היה סגור. אני יודע שלא פעם היא סוגרת את הטלפון בעבודה כי יש מכשירים רגישים וגם כי זה לעתים מפריע באמצע הטיפולים. אחרי איזה שעה של נסיונות חיפשתי את המספר של בית החולים והתקשרתי למחלקה. הם אמרו שהיא לא עושה משמרות לילה כבר תקופה.

התפרקתי. יעל כבר תקופה עושה 2-3 משמרות לילה בשבוע! הבנתי שהיא שוב בוגדת בי! לא ידעתי מה לעשות. התרכזתי בלטפל בקטנה. הכנסתי אותה לאמבטיה והורדתי את החום. ואז נכנסתי למיטה וביכיתי. פתאום הבנתי ששוב היא בוגדת בי וכבר תקופה ארוכה. כל זה אחרי היעוץ, ההבטחות וכל המאמצים שאני עושה. היתי מבולבל, כועס ופגוע. נרדמתי ככה על המיטה כנראה תוך כדי בכי. בבוקר התעוררתי, אירגנתי את הבנות והלכתי לעבודה. אמרתי שאני אקח כמה ימים לחשוב מה לעשות ואיך לעמת אותה עם זה. ככה עברו הימים. לא היה לי אומץ או כוח לריב איתה. לא ידעתי מה אני יכול לעשות. הרי להתגרש כבר הבנתי שלא ממש אופציה מבחינתי. הימים הכי קשים היו כשהיא הלכה למשמרות – ידעתי שהיא לא הולכת למשמרת... בימים האלה שכבתי במיטה פגוע וכואב כשעולות בי תמונות ודמיונות.

התחלתי לחפש בדברים שלה כשלא הייתה ומצאתי כל מיני בגדים סקסיים שלא ידעתי ולא סיפרה לה בכלל שיש לה. התחלתי להבין יותר ויותר שזה נמשך תוקפה ארוכה. תמיד הייתה לי תחושה שהיא בגדה בי עם איזה רופא מאצלה בעבודה. היא תמיד הסתכלה על רופאים כאילו היו אלוהים. תמיד דיברה על רופא זה או אחר איך הוא הציל ילד או ילדה. איך הם כאלה מוכשרים ומוצלחים. אני די בטוח ששוב בוגדת בי עם רופא. אולי אפילו איזה רופא צעיר שלפני כמה חודשים דיברה עליו ופתאום מבין שהפסיקה לדבר אילו.

התחלתי להבין שלא יהיה לי האומץ וכוח להתעמת איתה. החלטתי שגם לא אוכל לעבור שוב את היעוץ ושלא ממש עוזר. התחלתי להשלים כנראה עם גורלי. במחשבה שלפחות יש לי שתי בנות מקסימות ובחיים לא אוכל לפגוע בהן. ובאמונה שהיא תירגע ותפסיק אחרי זמן מה. רק צריך לעבור את התקופה הזו ויעבור.

אחרי חודשיים החלטתי להתחיל לחפש בעצמי מישהי. בלילות שהיא יצאה "למשמרת" התחלתי להיכנס לצ'אט בוואלה לחדר נשואים נשואות בנסיון להכיר מישהי להתנחם איתה. ככה עברו עלי לילות רבים. לרוב נשים לא ענו לפניות שלי והמעט שכן נעלמו אחרי כמה דקות. היו לי אבל שתי שיחות מעניינות ואחת אחרי כמה לילות של שיחות אף הסכימה להיפגש איתי. קבעתי יום חופש ונפגשנו. בלי להיכנס לפרטים לא ממש הלך ואחרי כמה דקות קמה ועזבה. המשכתי ללכת לצ'אט בלילות שהיא הייתה יוצאת. עם הזמן הכרתי שם מישהו שכמוני נבגד. דיברנו המון לילות, הוא ממש הבין אותי ונפתחתי אליו. סיפרתי לו הכל ומאוד התחברנו.

לילה אחד הוא סיפר לי שהכיר מישהי נשואה שמפנטזת על שני גברים. והוא הציע לה להיפגש ולדאוג לעוד גבר. הוא סיפר לי שהיא ממש חרמנית וגם שלח לי שתי תמונות סקסיות שלה. ורצה לדעת אם אני בעניין. אמרתי לו שעם זה בשעות היום אני צריך לדעת מראש ולתכנן יום חופשי. הוא סיכם איתה תאריך לעוד שבועיים ותיכננתי חופשה בהתאם. המון דיברנו מה נעשה לה... ושלח לי עוד שתי תמונות שלה – ממש סקסית. קבענו בצימר בשרון והתחלקנו - הוא ישלם על הצימר ויביא סרטים כחולים להתחרמן ואני אביא לה תחתון סקסי שהוא הבטיח לה וגם וודקה ורד בול לתפוס ראש. כיוון שאין סיכוי שאני אלך לקנות תחתון נשי הוא אמר שאני אביא מהבית משהו של יעל. לא ממש בעיה גדולה – היו לה המון ובטוח שהיא לא תשים לב...

קבענו להגיע כשעה לפניה כדי להכיר ולהתארגן. חיפשתי עמוק במגירות ובארון ומצאתי תחתון לא משומש מידי שאני מקווה שהיא לא תשים לב שנעלם כי יש לה כמה כאלה. אדומים עם תחרה מאוד דומים. קבענו להיפגש בקניון ולנסוע משם. נכנסתי לרכב היכרנו. הוא היה גבוה וגדול כזה. ואני ממש קטן לידו. אני 1.67/62 אשכנזי בהיר, עדין ולא שעיר. הוא היה מרוקאי ממש גדול – אולי 1.92 כזה וממש שמן. אבל חיוך נחמד ובכלל נשמע בחור נחמד גם במציאות. נסענו לצימר שהוא כבר הזמין מראש.

הוא אירגן את המקום. הוצאנו את הוודקה ורד בול. והראיתי לו את התחתון שהבאתי בשבילה והוא ממש התלהב. הוא אירגן את הסרטים והתחבר לטלוויזיה והחשיך את החדר. הוא אמר שיש לו הרבה נסיון בדברים כאלה וגם הקרין המון ביטחון. והתיישבנו להסתכל עד שתגיע. היה קצת אחרי 9 בבוקר והיא תוכננה להגיע אחרי שמורידה את הילדים ומתארגנת בסביבות 10. הוא שלח לה הודעה עם הפרטים של המקום והתיישבנו לחכות.

בינתיים הוא שם סרטים כחולים של בחורה עם המון גברים ומזג לנו לשתות. התיישבנו לראות והיה ממש מחרמן. הוא שם סרטים ממש מחרמנים ודיבר על איך אנחנו נזיין אותה מכל הכיוונים ממש כמו בסרטים. ממש התחרמנתי ועמד לי. הוא אמר שכדאי שנתחרמן חזק ונהיה ערומים כשהיא תגיע – ככה היא תתחרמן ונוכל לעשות לה ישר מה שבא לנו. בחושך ובאור של הסרטים ראיתי שיש לו ממש גדול ושלי ממש קטן. אני יודע שיש לי קטן אבל פתאום הרגשתי מאוד מבוייש. הוא שם לב כנראה ואמר שלא אתבייש ושלא אנסה לכסות את זה. הוא מזג לי עוד כוס וודקה עם רד בול והתחלתי להרגיש קצת מסטול. היה בוקר ולא אכלתי כלום כי ישר יצאתי מהבית אחרי שהורדתי את הבנות.

הוא אמר שלא אתבייש ושהזיין שלי טוב לזיוני תחת כי הוא לא עבה. הוא התחיל לגעת לי ואמר שאני אחרמן אותו גם... התביישתי והיה לי מוזר אבל הייתי מאוד חרמן וגם קצת הוודקה עלה ליל ראש. אני לא רגיל לשתות ובטח לא בבוקר על קיבה ריקה. הייתי ממש חרמן מהמגע שלו וגם מהזיין שגדול שהיה לי ביד. הוא אמר שכדאי שאני אאונן לו שיגמור כדי שיוכל להחזיק מעמד הרבה זמן איתה וגם אני. הוא נעמד מעלי ודחף את הזיין שלו הלוך ושוב בידיים שלי. הוא היה חרמן ברמות. הכניס את האצבעות שלו לפה שלי בכוח ואמר שאני אמצוץ ואז פתח לי את הפה בכוח עם היד הרגשתי איך הוא חרמן בטירוף והחזיק לי את הראש ביד אחת ואת הפה בשני והכניס לי לפה ואמר שאני אמצוץ לו. לא ממש יכולתי להתנגד ולא ממש בטוח שרציתי. הייתי חרמן הכל -מהסרטים, מהוודקה, מהחרמנות שלו והכוח שלו. לא יודע אבל איך שהחזיק לי את הפה והראש והכוח שלו עלי. פשוט נכנעתי ומצצתי לו. התחלתי להרגיש טוב שאני מחרמן אותו כי שמעתי את הקולות שלו. הוא החזיק אותי חזק בפה – זוכר את היד שלו פותח לי בכוח את הפה ומחזיק לי את הסנטר מצד אחד ומצד שני את החלק התחתון של הפה שלי מתחת ללשון. והזיין שלו מחליקה פנימה והחוצה ממש נצמד לי כל הגוף הגדול שלו לפנים שלי. הראש שלי מסתחרר והכאב של היד שלו על הפה והראש שלי. אחרי כמה דקות הרגשתי שהוא נדחף בכוח קדימה ומחזיק אותי ומתפוצץ לי בפה ולא משחרר. נחנקתי ולא נתן לי להשתחרר. קצת בלעתי הרבה נזל החוצה כשאני משתעל שוב ושוב והוא מחזיק אותי בכוח. בסוף שיחרר אותי ונשמתי עמוקות והתנגבתי.

הוא אמר שאלך למקלחת להתנקות. הייתי עם סחרחורת ובולבל. דדיתי כזה לשירותים וישבתי על האסלה ככה מבולבל ומסוחרר עם הטעם של השפיך הסמיך שלו בפה שלי ומנסה להתנגב ולהתאושש ולהבין מה קרה עכשיו.

עד שהתקלחתי והתנקיתי הוא כבר לא היה. רק מצאתי פתק על המיטה.

 

(שיניתי מעט פרטים כמו שמות כדי לא להיחשף)

לפני 8 שנים. 23 באפריל 2016 בשעה 10:04

בחודש האחרון מידי לילה שאישתי שם בחוץ ב"משמרת" התחלתי להיכנס לצ'אט של וואלה לחפש אישה. מישהי שתבין אותי ושאוכל למצוא אצלה נחמה.

אחרי מאמצים רבים היכרתי מישהי שנשמעת נחמדה. היא גם נשואה וגם נבגדת וכבר היו לה בעבר מיפגשים. אחרי הרבה שיחות נפש ואחרות קבענו להיפגש. קבענו ליום רביעי בצהריים ולקחתי יום חופש. היא רצתה שניפגש קודם באוטו בחניה הגדולה ליד הים אז ניפגשנו שם בדיוק בשעה 12:22.  לא יודע למה שעה כזו מוזרה - אך כך רצתה.
אני כבר חיכיתי כרבע שעה קודם במקום והיא אכן הגיע. נכנסתי לאוטו שלה וראיתי שהיא הרבה יותר שמנה ומבוגרת מהתמונה ששלחה לי. אבל בכל זאת אמרתי הנה יש לי הזדמנות למצוא נחמדה אצל מישהי בשביל הקיים שעובר. שאלה אם זה בסדר ועניתי כן. ואמרה "אז נללך לצימר?" אמרתי כן. היא נתנה לי מספר להתקשר ולקבעתי איתם - זה ממש 5 דקות מאיפה שהיינו. נסענו כל אחד באוטו שלו.

נכנסנו לחדר. היא הייתה חשדנית כזו - את כל החלונות והאורות סגרה. נעלה את הדלת שמה כסא ליתר בטחון. הייתי מאוד חרמן ונכנסנו ישר למיטה. בלי להיכנס לפרטים כנראה שהיא מאוד התאכזבה ואחרי איזה 10 דקות קמה ואמרה שלא מתאים לה. אני שוב מאמין שזה בטח הגודל שלי והעובי הדק שנגעה בהם שממש ביאס אותה.

ממש התבאסתי, המשכתי לשכב על המיטה בזמן שהיא התלבשה והלכה. בכיתי שם ונשארתי עוד איזה חצי שעה לפני שהלכתי. קשה לי.

 

לפני 8 שנים. 2 בפברואר 2016 בשעה 4:38

שוב נמצאת ב"משמרת". כל הלילה הסתובבתי במיטה ולא הצלחתי לישון...

לפני 8 שנים. 1 בפברואר 2016 בשעה 4:39

כן, גם עכשיו היא שם. אני יודע את האמת - שהיא לא במשמרת כי מזמן הפסיקה לעשות משמרות לילה. היא לא יודעת שאני יודע, אך בדקתי וגם לפי התלוש שלה. היא כמובן לא חושבת שאני בודק ומציץ בתלוש שלה - אך כן, היא כבר יותר משנה לא עושה משמרות אך ממשיכה לצאת אליהן כאילו רגיל...
כן, קשה לי מאוד קשה לי. דון עוזר לי בשיחות לנסות לקבל את המצב. והאמת שלא פעם אני מתרגל ומקבל את המצב כאילו זה טבעי. או כמו שדון חוזר ואומר לי - גם אם אתגרש ממנה ואמצא אחר בסוף גם היא תבגוד בי.

קשה לי להירדם והאמת שזה משפיע על כל החיים שלי...

אנסה ללכת לישון קצת כי מחר צריך לארגן את הבנות ולצאת לעבודה.