לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

my new life as a non-man

איך הגעתי לכאן ודרכי מכאן
לפני 8 שנים. 23 באפריל 2016 בשעה 10:04

בחודש האחרון מידי לילה שאישתי שם בחוץ ב"משמרת" התחלתי להיכנס לצ'אט של וואלה לחפש אישה. מישהי שתבין אותי ושאוכל למצוא אצלה נחמה.

אחרי מאמצים רבים היכרתי מישהי שנשמעת נחמדה. היא גם נשואה וגם נבגדת וכבר היו לה בעבר מיפגשים. אחרי הרבה שיחות נפש ואחרות קבענו להיפגש. קבענו ליום רביעי בצהריים ולקחתי יום חופש. היא רצתה שניפגש קודם באוטו בחניה הגדולה ליד הים אז ניפגשנו שם בדיוק בשעה 12:22.  לא יודע למה שעה כזו מוזרה - אך כך רצתה.
אני כבר חיכיתי כרבע שעה קודם במקום והיא אכן הגיע. נכנסתי לאוטו שלה וראיתי שהיא הרבה יותר שמנה ומבוגרת מהתמונה ששלחה לי. אבל בכל זאת אמרתי הנה יש לי הזדמנות למצוא נחמדה אצל מישהי בשביל הקיים שעובר. שאלה אם זה בסדר ועניתי כן. ואמרה "אז נללך לצימר?" אמרתי כן. היא נתנה לי מספר להתקשר ולקבעתי איתם - זה ממש 5 דקות מאיפה שהיינו. נסענו כל אחד באוטו שלו.

נכנסנו לחדר. היא הייתה חשדנית כזו - את כל החלונות והאורות סגרה. נעלה את הדלת שמה כסא ליתר בטחון. הייתי מאוד חרמן ונכנסנו ישר למיטה. בלי להיכנס לפרטים כנראה שהיא מאוד התאכזבה ואחרי איזה 10 דקות קמה ואמרה שלא מתאים לה. אני שוב מאמין שזה בטח הגודל שלי והעובי הדק שנגעה בהם שממש ביאס אותה.

ממש התבאסתי, המשכתי לשכב על המיטה בזמן שהיא התלבשה והלכה. בכיתי שם ונשארתי עוד איזה חצי שעה לפני שהלכתי. קשה לי.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י