ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מוח יצירתי

זה לא כבד לך?
לפני 6 שנים. 14 באוגוסט 2017 בשעה 20:15

אז כן, בפעם השלישית אולי שאני כותבת על זה בבלוג, אני מגדירה את עצמי כלא מונוגמית. ככה כתבתי בפרופיל שלי.

כן, אני מצ'וטטת פה עם אנשים בצ'אט ועונה לפעמים להודעות ששולחים לי כי בא להכיר ולדבר. אני מאמינה בחופש ההיכרות והחיבור לאחרים. ואף על פי זאת, אני לא מחפשת כרגע...לא זוגות, לא נשלט, לא שולט. יש לי את השולט המיוחד שלי, שאני בונה איתו את קשר השליטה כרגע. זה חדש ומרגש, מצריך זמן וסבלנות. אז כפועל יוצא אני כרגע לא מחפשת...מתמקדת רק בו ובי. 

"אבל רגע, כתבת שאת לא מונוגמית! זה לא סותר?" - לא, זה לא סותר.  It's my decision to make. אתם לא תחליטו לי.

אז קצת התעצבנתי, הייתי חייבת להוציא את זה.

-------------------------------------------------------------------

אני יודעת שלך ולי מן הסתם לא תהיה זוגיות כי אתה כבר נמצא באחת (ואני ממש לא מכוונת לחתור תחת המקום הזה). קשר בין 2 בני אדם יכול לבוא בכל מיני צורות, הוא לא חייב להיות בצורה של זוגיות. אני מרגישה שהקשר בינינו מבוסס על הערכה הדדית נעימה כזו. היא עושה לי נעים בבטן. נחמד לי סופסוף שמצאתי מישהו להעריך וללמוד ממנו. אני מרגישה שדרכינו לא הצטלבו סתם ושיש לי הרבה מה ללמוד ממך :)

היה לי קשה אפילו למצוא בנאדם להעריך... כל מי שהכרתי בדרך ושהתיימר ללמד אותי משהו לא הצליח לתפוס את תשומת לבי, נמאס לי ממנו מהר. אני לא יודעת מה יש בך שתפס אותי...אתה מיוחד, כבר אמרתי. לפחות מיוחד בעיני.

-----------------------------------------------------------------

ולמשהו אחר ולא קשור לכל הנ"ל- ריפרפתי היום בהודעות הישנות שלי, בתיבת ההודעות של המשתמש הישן שלי, ונוכחתי לדעת כמה תמימה הייתי, מעורפלת ולא חדה, נתתי לאחרים חסרי חשיבות להתנחל איפה שהם לא היו צריכים להתנחל והיה קשה לי לומר להם "לא". כבר אז "סיקרנתי" מלא אחרים...מחלקם קיבלתי הודעות גם בפרופיל הזה (טוב אבל זה לא מפתיע...הכלוב, עדיין). סתם שיעשע אותי לראות התכתבות עם אדם שהתכתבתי איתו לפני 5 שנים, והוא נורא הטריד אותי אז והיה קשה לי לומר לו "לא", ולראות את ההתכתבות שלי איתו בפרופיל הזה לפני שבוע וחצי בערך...היה לי מאוד קל לומר לו "לא". 

ראיתי גם התכתבות עם מישהו, שאז הובילה לקשר של שנה כמעט (זה היה הקשר הזוגי האחרון שהיה לי)...הקשר היה ונילי ולא ממש מצאתי את עצמי בו (בלי קשר לאופי הונילי\הבדסמי של הקשר, הבנאדם באיזשהו שלב בקשר פשוט זרק לי בפנים "אני חושב שאני מתחיל לקחת אותך כמובן מאליו". זה משהו שאני לא אשכח לעולם). אחרי שהפסקתי את מערכת היחסים לא נשארנו בקשר...וסתם תהיתי אם הוא עדיין חי. לפני שנתיים (לא זוכרת בדיוק) חלמתי חלום עליו, שבו הוא נוסע ברכבת ואני לא אראה אותו יותר...מתוך משמעות של "אני מת ואת לא תראי אותי יותר"...חלמתי את החלום הזה שנתיים אחרי שנפרדנו. זה היה בהחלט מוזר.

 

וזהו, חסל חפירות להיום...לילה טוב :)


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י