לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מוח יצירתי

זה לא כבד לך?
לפני 6 שנים. 3 בספטמבר 2017 בשעה 19:19

נפגשתי עם אנוכי בת"א, בדיזנגוף סנטר. היא רצתה שזה יהיה במקום סגור עם שירותים בגלל השלפוחית הרגיזה שלה. אני רציתי האמת להסתובב בחוץ, אבל אנוכי היא אנוכית ולכן כמו חורניות, הסתובבנו בסנטר.

נכנסנו לחנות ספרים, עיינו קצת בספרים. פתחנו ספרי אמנות ושירה וחשנו את עצמנו אליטיסטיות. אחרי זמן מה באגף האליטיסטי היא משכה אותי בכוח לאגף הפנטזיה-מד"ב... שלפנו ספרים מהמדף ועיינו, והחזרנו למקום איך שהספר היה מונח קודם, עם יישור (עבדנו בחנות ספרים 4 שנים, אנחנו לא יכולות להתנהג אחרת).

אנוכי אמרה לי שהיא מזמן לא נכנסה ליער הפיות אז הלכנו לשם, הצטופפנו יחד עם שאנטי באנטי, אוהבי הארי פוטר ובנות שהיו לבושות כמו דמויות אנימה. אמרתי לאנוכי שזה מגניב, שהן לבושות ככה, ושזה סקסי בעיני. הסתכלנו על הפסלונים בויטרינות, אנוכי כמעט וקנתה לי פסלון מיניאטורי של חתול מציץ מתוך כוס קפה...אבל אמרתי לה שלא, שאין לי איפה לשים אותו, שהוא סתם יישבר לי... וחוץ מזה... אני בכלל לא אוהבת קפה! היא וויתרה לי והייתה קצת מאוכזבת.

המשכנו בסיבוב... כשאנוכי רצתה להיות קצת שובבה היא משכה אותי ביד לפאנסטף. גם כן מקום להיות בו בדייט ראשון! היא כל כך קינקית, לא האמנתי עליה. בסוף היא אמרה לי שהיא קנתה לי מתנה ואמרה לי לעצום עיניים. היא הניחה בידי גלגל כאב. החנקתי קריאת הפתעה והסמקתי. נראה לי שלה ולי הולך להיות כיף. 

חזרנו אלי וחתמנו את הדייט בנשיקה ונעימי עם הגלגל כאב. אנחנו עוד נחיה באושר ועושר, אתם תראו!

 

 

אלפא-בטא​(מזוכיסט){נשלט} - שמלה יפה :-)
לפני 6 שנים
PunSmack​(אחרת){אגרסיבי פא} - תודה, גם אנוכי חשבה כך...היא לא הפסיקה להסתכל לי על החזה כל הדייט! חצופה! XD
לפני 6 שנים
אלפא-בטא​(מזוכיסט){נשלט} - טוב, היא אכן מבינה בחזה איכותי:-)
לפני 6 שנים
PunSmack​(אחרת){אגרסיבי פא} - חזה אורגני, סחורה אלף-אלף!
לפני 6 שנים
אלפא-בטא​(מזוכיסט){נשלט} - :-) לגמרי:-)
לפני 6 שנים
רגעים של בריחה​(אחר) - גם אני הייתי שם היום
לפני 6 שנים
amiti​(נשלט) - https://youtu.be/ewFtA-1WYNM
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י