סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ילד כותב בתוך דלי

לפני 3 שנים. 16 בדצמבר 2020 בשעה 23:03

תמיד כשקשה לי בריצה אני מדמיין שאני מענג מישהי.

אני חוזר הביתה מזיע וחרמן, היא נכנסת לאמבטיה לצחצח שיניים כשאני מתקלח. אני מזמין אותה אלי, היא קצת עושה מה פתאום, ואוי, ונו, וזה השלב שאני צריך להתקשח ולהיות יותר אסרטיבי ולעשות את המקבילה המילולית, הטונאלית והמבטית של למשוך אותה בכוח פנימה עם הידיים.

באמבטיה אני כבר לא יודע אם אני רטוב מהמים או מהזיעה, מתחיל להחליק את היד מתחת לבטם שלה, מפשק לה עם האצבעות והיא עוצמת עיניים, קצת מהמגע והרבה כי לא נעים לה לראות את עצמה ככה.

אני מועך לה שד, מחליק את היד שלי מהבסיס שלו למטה אל הפיטמה. בפעם השניה אני גם מתעכב על הפיטמה וצובט. היא רוצה לרדת לי. בא לי לשאול אותה מה היא רוצה ושתגיד את זה בקול. להגיד לה שתגיד יותר חזק. שירדו לה דמעות כשהיא חושבת ששומעים אותה מבחוץ אומרת.

היא מלטפת לי את הזין כי היא חושבת שצריך איזון, שלא יכול להיות שרק אני מאונן לה. זה לא חשוב לי האיזון הזה. אני מכופף אותה קדימה.

התחת שלה מולי, רחב ורטוב. אני שולח יד לבטן שלה שנופלת יותר נמוך מהשדיים. היא קצת זזה ואני מתקרב ומנסה לחדור. אני צריך להתכופף קצת, להתמקם ככה שאעקוף הכל ואגיע. אני חודר והיא נאנחת עם התנועות שלי. אני מתאמץ ברגליים לעמוד ככה קצת בכיפוף, ובכל זאת בורח לי החוצה. אני מכוון שוב ומתקרב ומחפש את התנוחה. היא זזה כאילו בתשוקה וזה רק מפריע לי. להעביר זמן בתור זכר אני נותן פליק על התחת שלה. מכוון שוב ומנסה. עוד פליק להעביר את הזמן.

זה כבר לא יקרה. לא ככה בעמידה באמבטיה. אני מאונן לה חזק והיא מחבקת, חצי תלויה עלי. כבד לי ומחליק לי. "בוא למיטה" היא לוחשת, אבל עכשיו עד שנתנגב והכל...

במיטה היא תמצוץ לי כדי שאגמור. היא תברח עם הפה ברגע האחרון ותלך לשטוף את הידיים, כשאני אחשוב על עיניים זרות בכל פינה.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י