סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ילד כותב בתוך דלי

לפני שנה. 21 במרץ 2023 בשעה 10:47

לא תיכננתי לבוא. חשבתי לישון, לעבוד, לראות משהו בטלויזיה, אולי חשבתי על עוד דברים ששכחתי ברגע שהיא אמרה לי לבוא.

בהתחלה ניסיתי לחשוב למה לא לבוא, ולא רק בגלל הלישון ולעבוד והטלויזיה. אולי בגלל שפחדתי להיסחף, ואיכשהו איתה תמיד נסחפתי. איכשהו איתה הכל היה יותר חזק וגדול. גם היא, פיזית, גם התחושות בעור, המגע, הריחות, אפילו היין היה כאילו יותר חזק.

 

בוא, היא אומרת, הכנתי לך הפתעה.

 

ופתאום העבודה תידחה למחר, ולישון אני כבר לא אצליח, וכל התירוצים נשארים בבית כשאני כבר בדרך אליה.

 

היא באמת הכינה הפתעה.

 

כל הבית חשוך, מלא כריות, פופים ושמיכות פוך על הריצפה, נרות מסביב, ובקבוק יין.

והיא, בתחתונים שחורים גדולים, ישר מתנפלת עלי בנשיקות וידיים. מלטפת, מלקקת, מפשיטה מהר.

 

קשה לי עם איך שהיא תמיד יותר מדי מתנפלת ופולשת, אבל לא הצלחתי אף פעם להתנגד, אפילו בטלפון.

וגם עכשיו היא משכיבה אותי על הפוך הרך, על הגב ונשכבת עלי, מנשקת, מלטפת בכל מקום. לוחשת "בא לי עליך כל כך".

 

מתפתלת עלי, והאצבעות שלה מגיעות אל הזין שלי, קצת צובטות אותו והיא צוחקת, ממשיכות למטה, מלטפות את התחת.

 

אני מנסה ללטף לה את השיער שנופל לי על הפנים, או רק להזיז אותו קצת. אני רואה את החיוך שלה כשהאצבע שלה ממששת ומתחילה לנסות לחדור אלי למטה.

 

אני מתפתל והיא מחייכת יותר ומחדירה יותר. אחרי כמה שניות היא מוציאה. שוב מועכת לי לרגע את הזין ואז נעמדת ומורידה לעצמה את התחתונים, אני קצת מרים את הראש והיא מורידה לי אותו עם כף הרגל.

 

היא מתכופפת ומלטפת לי את הפנים. "איזה יפה אתה" היא אומרת וכף היד שלה ממשיכה ללטף, מגיעה עם האגודל לפה שלי, מכניסה פנימה. פתאום היא צוחקת, מכסה לי את האף והפה עם התחתונים שלה שהורידה קודם. "תראה כמה אני חרמנית עליך"

 

ריח חזק, אני עוצם עיניים, ומרגיש שהיא מכסה לי אותם עם איזה צעיף. "ששש" היא לוחשת-צוחקת. קושרת את הצעיף מאחורי הראש שלי, ומעט האור שעוד היה שם נעלם.

 

מעכשיו רק תחושות. האצבע שלה שעוברת ומצמררת אותי, השיער שלה שמלטף ומצליף בפנים שלי, והריח מהתחתונים. היא שוב מלטפת ומועכת את הזין, שוב מגששת עם האצבע בין הישבנים שלי. ופתאום הריח מהתחתונים שלה נעלם מהפנים שלי. ושוב הציחקוק, וחום של ירכיים עבים ורכים מקיף את הפנים שלי.

ריח, רטיבות וחום. "תנשק מתוקי", היא לוחשת כשהיא משחקת עם האצבע. והריח פתאום נראה לי שונה, לא כמו שאני רגיל ממנה, לא כמו שהיה בתחתונים. ואני מזיע ומתפתל על האצבע שלה, על המגע של כל הגוף שלה, על השאלות שמאיימות עלי. "תשתחרר" היא קוראת אותי ואומרת. "אתה אוהב את זה".

לא יודע כמה זמן עובר. "אתה כזה יפה" היא לוחשת כשאני נוחת מהריחוף, והיא שוכבת ומלטפת לי את הפנים. נוגעת עם אצבעות רטובות בשפתיים שלי. נותנת לי להריח ולטעום. היא מורידה לי את כיסוי העיניים ואני רואה את הפנים שלה מתנשפות ומבריקות מולי.

 

היא מתכופפת לנשק אותי, ושוב השיער שלה חונק לי את האף. כשהיא עולה חזרה החיוך כבר יותר רציני.
"אתה אוהב אותי?"

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י