לפני 9 שנים. יום שני, 2 בינואר 2017 בשעה 13:27
סוויטה מס' 1 לצ'לו של יוהאן סבסטיאן באך
הפעם בלי הסברים
גם בגלל שאולי לא צריך
וגם בגלל שאני קצת עצוב כרגע
ומחכה שהמוסיקה תתיך פרוסה מהעצב
סוויטה מס' 1 לצ'לו של יוהאן סבסטיאן באך
הפעם בלי הסברים
גם בגלל שאולי לא צריך
וגם בגלל שאני קצת עצוב כרגע
ומחכה שהמוסיקה תתיך פרוסה מהעצב