ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

In The Cauldron

❤ Wit(c)h
לפני 6 שנים. 26 באוגוסט 2017 בשעה 10:11

הסיפור שלי מתחיל לפני הרבה מאד שנים, באחד הכפרים באירופה של ימי הביניים ומסופר בו על ילד אחד שהגיע למנזר והיה לפרח כמורה.

הילד ההוא היה כישרון מטורף, הוא היה נער מקהלה ונגן עוגב מהטובים שהיו באותו זמן. המוזיקה שלו רטטה בלבבות, הקול שלו פתח מחסומים. אנשים היו מגיעים להקשיב לו מכל האזור.

 

הוא חי את תחילת חייו בהרגשת שליחות ובהרגשה שמצא את ייעודו אבל העולם שלנו מורכב וגם כשאתה בטוח שהדרך ברורה לך, כשהשיעור דופק לך על הדלת אין מנוס וכשבגר נכנסה לחייו אהבה בדמות אישה. אהבה גדולה וחזקה.. ככ חזקה שהיה עליו להחליט ולבחור בין אהבת הלב ואהבת האל. בין לברוח איתה לבין לוותר על אהבת חייו ולהישאר בכנסיה.

הוא בחר באהבת אישה.

 

כמה מאות שנים אחרי שמת נולדה ילדה במקום אחר על הגלובוס לבית שונה לאום שונה, דת אחרת. היא גדלה והתחנכה אחרת לגמרי מהבחור ההוא שחי שם אבל היו ביניהם קווי דמיון משותפים-

היה לה כישרון ושמיעה מוסיקלית שהיתה טבועה בה. בלי ללמוד תווים ובלי שיעורי נגינה היתה יכולה לאלתר על פסנתר ולמצוא כל סוג של מוזיקה שאיתגרו אותה איתה. זה הפך להיות משחק- לשמוע שיר ולנגן אותו מיד..

יום אחד בביקור שיגרתי בחנות ספרים יד שניה נחה ידה על הברית החדשה. היא היתה אז בת 16 וקראה את הספר בשקיקה. היא הרגישה בבית. שהסיפור מוכר לה, שהיא זוכרת אותו..

כשבגרה קצת יותר ואהבת האדם הטבעית הטבועה בה פינתה את מקומה לאהבה רומנטית הסיפור הלך והסתבך והאהבה היתה לא פשוטה ומלאת סתירות ובחירות קשות.

היא הגיעה אלי לשחזור גלגולים.

עברנו יחד כמה סשנים עד שיום אחד בשחזור גלגולים עמוק במיוחד היא חיברה בין הגלגול ההוא לגלגול הנוכחי. 

היא הבינה שהבחירה בין אהבת האל לאהבה רומנטית שינתה את פניה, שהיום התחושה שהיא צריכה לבחור בין אהבה לאהבה כבר לא נכונה. שהאהבה איתה ויכולה להיות פשוטה זורמת ויפה.

 

יצאתי מהשחזור הזה מוקסמת משני דברים -

הראשון - הכשרונות שלנו לפעמים חוזרים ביחד איתנו וכשמשהו באמת חשוב לנו ואנחנו נוגעים בו שוב אנחנו מרגישים דגדוג של משהו מוכר, כאילו הגענו הביתה, כאילו שנים אנחנו כבר שם גם אם זו הפעם הראשונה וזה יכול לבוא מכל טריגר שהוא.

 

והדבר השני זה עניין האהבות שלה והידיעה שהשחזור גרם לה להבין שזו לא פעם ראשונה שנאלצה לבחור ושהשיעור משם עוד מלווה אותה כאן כשיעור לא פתור ושעכשיו יש לה הזדמנות להפנים ולהטמיע את המסר ממקום אחר..

 

מעניין לראות אם תצליח בסופו של דבר להפנים ולאפשר לעצמה ❤️

pd32{J G} - היא תדע איך לעשות זאת עבורה מהמקום הכי נכון והכי עמוק ....❤️
לפני 6 שנים
Ally the Witch​(שולטת) - גם אני חושבת
לפני 6 שנים
נימפומניה ריגשית​(שולטת){מצרפתמקרים} - וואו.. סיפור מצמרר
לפני 6 שנים
Ally the Witch​(שולטת) - ❤️❤️
לפני 6 שנים
איה74 - מדהים.
ובנימה אחרת לגמרי, אני מודה כל יום על השיעורים שאני עוברת. אבל יש ימים שאני מייחלת לשיעור חופשי.
לפני 6 שנים
Ally the Witch​(שולטת) - אני מבינה אותך 😊
לפני 6 שנים
Zohe{האיש שאיתי} - שחזור גלגולים זאת חוויה אחרת. התהליך.. אליפות. לא נשארים אותו דבר אחר כך. עברתי עם תמי גולדשטיין, אחת הגדולות בעיניי. מכירה?
לפני 6 שנים
Ally the Witch​(שולטת) - אפשר שלא להכיר את תמי? ועוד כשאת באה מהתחום? ברור שכן 😊🙏🏼
לפני 6 שנים
Zohe{האיש שאיתי} - אז איך את לא מגיעה לכנס האור??? כנס המכשפות שמתקיים מטר ממך??
לפני 6 שנים
Ally the Witch​(שולטת) - אני מכשפה של סולו 😊 אני פחות אוהבת ממוסחר
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י